سردار کارگر:ترامپ بشریت و انسانیت را تهدید می‌کند

به گزارش ایسنا،‌ سردار بهمن کارگر در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بیان کرد: استقبال هنرمندان ۷۹ کشور دنیا با ارسال ۱۸۰۰  کارتون و کاریکاتور در مسابقه بین‌المللی ترامپیسم نشان دهنده ظرفیت بالای دنیا در موضوعات ضداستکباری است.

وی گفت: اگر بخواهیم به موضوع جایزه ترامپیسم بپردازیم، باید دو مقوله خیر و شر و حق و باطل را مد نظر داشته باشیم؛ ما ترامپ را نماد شر و باطل و سردار سلیمانی را نماد حق و خیر می‌دانیم؛ این یک قیاس است و حتی در یک سخنرانی سپهبد سلیمانی خطاب به ترامپ می‌گوید «طرفِ حسابِ شما من هستم، نه مسئولان بالاتر از من؛ من به‌ عنوان یک سرباز و پاسدار می‌گویم من طرف حساب شما هستم».

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: قاتل شهید سلیمانی، شخص ترامپ است. او همانطور که اعلام کرد به عنوان کسی که این قتل و جنایت بزرگ را انجام داده است، شناخته می‌شود؛ باچنین بررسی‌هایی ماهیت ترامپ بیشتر شناخته خواهد شد.

وی افزود: همچنین ترامپ یک ظالم، قاتل و فردی بی‌دین و لامذهب است. او مشروب‌خوار، قمارباز، مستکبر و ترسو است که اهل عمل نیست و به‌شدت بی‌تدبیر است. رئیس جمهور آمریکا یک فرد کودک‌کش، دروغ‌گو، بی‌عقل و نامردی است که بشریت و انسانیت را تهدید می‌کند.

سردار کارگر بیان کرد:: همه تعابیری که درخصوص ترامپ وجود دارد در آثاری که به این مسابقه هنری رسیده جلوه‌گری می‌کند و ما آن‌ها را در قالب کارتون و کاریکاتور می‌بینیم.

اجرای شب موسیقی فیلم‌ ارکستر ملی ایران آفلاین پخش می شود
هم اکنون بخوانید

وی به تصویب روز ۱۳ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی به‌عنوان روز شهادت الگوی اخلاص عمل، سپهبد «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و یادآور شد: روز ۱۳ دی‌ماه به‌عنوان روز جهانی مقاومت نام گرفت. مقاومت امروز از مقاومت اسلامی در منطقه عبور کرده و به مقاومت جهانی تبدیل شده است. ما باید چهره ترامپ را در اتفاقات فرهنگی و هنری به‌درستی نشان دهیم. اگر فقط ترور شهید سلیمانی، تهدیدات اخیر و وعده به شرکای صهیونیستی را از ترامپ سراغ داشتیم کافی بود تا امروز ما شاهد جایزه ترامپیسم در سطح دنیا باشیم. با اتفاقات اخیر معلوم شد که ترامپ منطق، عقل و علم ندارد و زیر بار حرف منطقی نمی‌رود و فقط منطق زور می‌پذیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: در مسابقه ترامپیسم، مسئله صهیونیسم نیز مهم است و باید حتما مورد توجه باشد؛ چراکه ترامپیسم از دل صهیونیست بیرون آمده است. امروز سردمداران رژیم آمریکا، صهیونیست‌ها هستند و مردم آمریکا گروگان صهیونیست‌ها می‌باشند؛ صهیونیست‌ها فقط جنایت و استعمار کشورها را دنبال می‌کند؛ لذا پرداختن به آن‌ها مسئله مهمی است، چراکه ترامپ مولود صهیونیست و استکبار جهانی است.

سردار کارگر سیر و سلوک حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای جوان موفق معرفی کرد و گفت: ما باید سیر و سلوک حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان و آیندگان نشان دهیم؛ جوانان و نوجوانان امروزه ما شهدای دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند و بعضاً در آثارمان به‌قدری آن‌ها را به‌صورت اسطوره و دور از دسترس نشان داده‌ایم که دست‌نیافتنی شده‌اند؛ لذا حاج قاسم سلیمانی امروز در دسترس ما بود و او به مقام بالایی رسید و مردم نیز در برابر ایشان تعظیم کردند.

هنرمندان نشان دار درجه یک هنری، هزینه بیمه بیکاری می گیرند؟
هم اکنون بخوانید

وی حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی به‌ تمام معنا معرفی کرد و گفت: شهید سلیمانی در مسائل نظامی فردی شجاع و باتدبیر بود که در مسائل سیاسی با کیاست عمل می‌کرد. ایشان در منطقه کارهای سیاسی و دیپلماسی را خودشان شخصاً پیش می‌برد. شهید سلیمانی یک انقلابی بابصیرت بود؛ او شخصیتی فرهنگی داشت که با شناخت حرکت می‌کرد. حاج قاسم سلیمانی اولین موزه دفاع مقدس را زمانی در کرمان تاسیس کرد که فرمانده لشکر بود؛ حرکت ایشان برای ما الگو شد تا موزه‌های دیگر را در کشور ایجاد کنیم؛ ایشان در مسائل اجتماعی دردشناس بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا