بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی

به گزارش ایسنا،   صبح امروز تیم اوکراینی شامل کارگروه های بررسی سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین الملل و نمایندگان شرکت بهره بردار هواپیما وارد تهران شدند و براساس استانداردهای بین المللی انکس ١٣ ایکائو با توجه به وجود کشورهای دیگری که ذی ربط سانحه هستند از جمله نمایندگان موسسه ایمنی حمل و نقل کشور کمیسیون ایمنی حمل و نقل کشور کانادا و کمیسیون حمل و نقل هوایی سوئد جهت همکاری در بررسی سانحه دعوت به عمل آمده است.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، تیم بررسی سانحه از خانواده های داغدار این سانحه هوایی تقاضا کرده است، درخواست های خود را به پست الکترونیکی Aig@cao.ir یا تلفن/ فاکس ٦٦٠١٨٦٥٩ ارسال کرده تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. این هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹نفر خدمه پروازی بوده  که تمام سرنشینان آن جانباختند.

انتهای پیام

بدافزارها از فیشینگ پیشی گرفتند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا