اقدام شجاعانه سپاه ضربه مهلکی به پیکره استکبار جهانی در منطقه وارد کرد

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور پیامی از حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در بغداد تقدیر کرده و در ادامه آورده است: حمله قهرمانانه و مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد به عنوان یکی از مواضع تروریستی نیروهای آمریکایی اشغالگر و تروریست، گام نخست در انتقام خون سردار شهید سلیمانی و همرزمانش است که این اتفاق مبارک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، جبهه مقاومت و خانواده سردار سلیمانی تیریک عرض می‌کنم.

خون مقدس سردار سلیمانی زمینه وحدت و اتحاد بیش از پیش جهان اسلام بخصوص کشورهای منطقه را فراهم کرده و امیدواریم که این مهم خروج آمریکای جهانخوار از کشورهای منطقه را به دنبال داشته باشد.

بدون شک این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران ضربه مهلکی بر پیکره استکبار جهانی در منطقه وارد کرده و شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا باید بداند هر شرارت مجدد یا تحرک و تجاوز دیگری با پاسخ‌های دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان، این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفاک، جنایتکار و تروریست آمریکا را به مقام عظمای ولایت، خانواده معظم شهدا و ملت ایران اسلامی تبریک گفته است.

انتهای پیام

نقش ارتباط با خدا در داشتن زندگی سالم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا