پرچم سرخ «یالثارات الحسین» را به نشانه انتقام بر فراز "جمکران" برافراشتیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان امشب در مراسم وداع با شهدای مقاومت در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، از یاوران راستین امام زمان(عج) با شاخص‌های مهدوی بودند و مهم ترین نشانه و شاخص آن‌ها پیروی از مقام ولایت بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: سخن از فضیلت این شهیدان و همرزمان و شهدای دفاع مقدس و حرم و نقش عظیم آن‌ها در تمهیدات ظهور است که در این مجال نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد: ما در مسجد جمکران به عنوان خادم این پایگاه عظیم تشیع، به جای پرچم سیاه، پرچم سرخ را با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه انتقام بر فراز جمکران برافراشتیم.

رحیمیان بیان کرد: دشمنان و رسانه های غربی در سطح گسترده با اظهار ترس و خوف و نگرانی اعلام کردند که از شعار انتقام سخت ملت ایران هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: این انتقام نه تنها از طرف ملت ایران اسلامی که از سوی همه مجاهدان و مقاومان در جهان تشیع در قبال جنایت امریکا و اسرائیل و اذناب آن ها در منطقه همچون آل سعود و صهیونیست به وقوع می‌پیوندد.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی و یارانش اگر چه برای جهان اسلام و جهان مقاومت سخت بود، اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عظمت مردم عراق و پیوند مستحکم این دو ملت حول محور ولایت و فرهنگ شهداست.

وی گفت: انشالله بساط آمریکا به برکت خون شهدا از منطقه برچیده خواهد شد و اسلام و مقاومت زمینه ساز راه پیروزی بر اسرائیل ستمگر و و آزادی قدس شریف را به ارمغان می‌آورد.

مناظره واقعی چند میلیون بیننده دارد؟
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا