آشتی ملی امروز از ثمرات پربرکت قاسم سلیمانی است

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانشان از حضور قدرشناسانه و میلیونی شهروندان در مراسم تشییع پیکر شهدا تشکر کرد و گفت: رمز محبوبیت وی در بین آحاد مردم را باید در شخصیت جامع الاطراف او جست و جو کرد و نیت پاک، اخلاص عمل، شخصیت دوست داشتنی و کاریزما و  همچنین وطن دوستی و انسان دوستی از ویژگی‌های شخصیت او بود. به همین دلیل شاهدیم اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار بیش از دوران پر برکت حیاتش جلوه گر شده است که آشتی ملی امروز از ثمرات پربرکتش است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جریان و جناحی نمی‌دانست و او همه را فرزند خود می‌دانست و برای او خودی و غیر خودی نداشت و برای او همه به لحاظ انسان بودن شایسته احترام بودند.

وی با بیان این که  حاج  قاسم انسان‌ها را دوست داشتند و به مانند باران بر همه یکسان عنایت داشت و در قلب خود مهربانی، محبت و لطف بر همه آحاد مردم روشن نگه می‌داشت گفت: اکنون در تداوم این وحدت ملی و حضور گسترده و میلیونی مردم باید زمینه لازم برای مشارکت آحاد ملت خصوصا در انتخابات مجلس پیشرو ایجاد شود تا همه سلایق و دیدگاه‌های رنگارنگ مردم در پای صندوق ها حاضر شوند و شور و نشاط ملی ایجاد شده تداوم یابد.

انتهای پیام

مصدومیت یک نوجوان ۱۴ ساله به دلیل انفجار نارنجک دستی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا