نشست مقامات نظامی عربستان و هم‌پیمانانش برای تعیین استراتژی مقابله با انصارالله

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، براساس اطلاعات به دست آمده، این استراتژی شامل آمادگی برای آغاز عملیات‌ها و حملات نظامی سخت علیه رهبران حوثی‌ها از طریق ترور فرماندهانی که راه‌حل سیاسی را بلاتکلیف رها کرده‌اند و هدف‌گیری پایگاه‌ها و منافع آنها در یمن است.

طبق اطلاعات یاد شده، این حملات با استفاده از سامانه‌های رصد و هدفگیری جدید که از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند از جمله آرایش نظامی اسکادران‌های جنگنده‌های وابسته به کشورهای دوست عربستان و رادارها و سامانه‌های پدافند هوایی و سلاح‌های باکیفیت و مدرن انجام می‌شوند.

این استراتژی پیشرفته بر اساس فرضیه احتمالی حمله نیروهای وابسته به انصارالله تدوین شد.

یک مسؤول عربستانی در پاسخ به تماس تلفنی روزنامه الشرق‌ الاوسط تاکید کرد، هرگز درباره مسایل مربوط به استراتژی‌های داخلی و یا هرگونه توافق میان عربستان و کشورهای دوست اظهارنظری نخواهد کرد.

این مسؤول عربستانی در ادامه مدعی شد: ائتلاف عربی به رهبری عربستان به حفظ آرامش، اجرای تمامی اقدامات سیاسی و نظامی لازم برای حفاظت از آن، حمایت از اقدامات مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن برای دستیابی به راه‌حل سیاسی جامعی میان تمامی طرف‌های یمنی و بازگشت یمن به جایگاهش در میان کشورهای عربی پایبند است.

انتهای پیام

احتمال اعلام یکجانبه استقلال از سوی پارلمان کاتالونیا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا