پایان ورزش‌های صبحگاهی پرهزینه در پارک پلیس

به گزارش ایسنا، مدتی قبل زنی جوان با حضور در  کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس شکایتی در خصوص سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو مطرح کرد که پس از ثبت شکایت اولیه،  پرونده برای رسیدگی بیشتر با دستور مقام قضایی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ  ارجاع شد. در همین راستا نیز از شاکی برای حضور در مقر پلیس آگاهی دعوت به عمل آمد و این فرد در اظهارات خود به ماموران گفت:‌ خودرویم را در محدوده بوستان پلیس، پارک کرده بودم، اما پس از بازگشت مشاهده کردم که لوازم و محتویات داخل خودرو به سرقت رفته است.

با کسب اظهارات شاکی، کارآگاهان اقدام به بررسی میدانی محل سرقت و پایش تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت کرده و توانستند از یکی از دوربین‌ها تصویر سارق را به دست بیاورند که از همین طریق نیز متهم را که جوانی ۳۰ساله به نام فرزین و از مجرمان سابقه دار بود، شناسایی کردند. 

  با کسب این اطلاعات اقدامات برای دستگیری این فرد در دستورکار ماموران قرار گرفت، و سرانجام با شناسایی پاتوق وی در محدوده خاک سفید، ماموران در هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

با انجام بازجویی از این فرد، وی که در ابتدا سعی داشت خود را بیگناه نشان دهد، با اسناد و شواهد موجود روبه‌رو شد و به ناچار لب به اعتراف باز کرد و به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان اعتراف کرد. متهم همچنین اقرار کرد که طعمه‌های خود را از میان افرادی که در اوایل صبح برای ورزش به پارک پلیس مراجعه می‌کردند، انتخاب کرده و در فرصتی مناسب لوازم و محتویات داخل خودروی آنها را سرقت کرده است.

ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد
هم اکنون بخوانید

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که مالخر اموال مسروقه این فرد نیز دستگیر شد و برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا