مسیر سرخ شهادت و مبارزه علیه باطل بعد از سردار سلیمانی بسته نخواهد شد

به گزارش ایسنا، متن بیانیه مهراله رخشانی‌مهر به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

درپی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی رضوان اله تعالی علیه

“والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین” سوره عنکبوت آیه ۶۹

و آنان که در (راه) ما جهد و کوشش کردند محققا آنها را به راه خویش هدایت می‌کنیم و همیشه خدا یار نکوکاران است.

شهادت پرافتخار بزرگ مرد جهاد و مبارزه، مجاهد نستوه و خورشید خونین رخ سپاه اسلام و طلایه‌دار عرصه‌های مقاومت و ستیز با دشمنان فرمانده پرآوازه سپاه قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر اروحناالفداه و محضرمبارک مقام معظم رهبری، همرزمان آن مجاهد فی سبیل الله، خانواده گرامی ایشان و ملت شریف و بزرگ ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک شهادت کمترین مزد این بزرگ مرد و عاشق عارف و سرباز سپاه اسلام بود که عمر گرانبهایش را در راه خدمت به اسلام و مبارزه با کفر و باطل سپری کرد و  پس از عمری مجاهدت سرافزازانه به دست شقی‌ترین و ذلیل ترین دشمنان اسلام به فیض اعلای شهادت نائل آمد.

امروز و پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه حق علیه باطل روح طیبه سردار سپاه قدس به جمع هم‌کیشان و هم‌مسلکان شهیدش پیوست، همان آرزویی که بارها و بارها سردار پرافتخار اسلام و ایران از آن سخن گفته بود.

به فرموده رهبر معظم انقلاب: «رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند. »

مراجعه ۲۹ نفر به بیمارستان شهید مطهری
هم اکنون بخوانید

شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ دوستان و نیز همه‌ دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد. »

کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور نیز همراه و همگام با ملت بزرگ و شهید پرور ایران پاسداری از خط سرخ شهادت این حماسه‌ساز ایثار، مقاومت، جهاد و الگوی بارز شجاعت و بصیرت را وظیفه دانسته و حمایت همه جانبه خود را برای رهانیدن امت اسلام و مسلمانان از دست استکبار وایادی جنایتکار و آمریکای جهانخوار وصهیونیسم بین الملل اعلام می‌دارد و از درگاه خداوند برای سربازان اسلام پیروزی نهایی و فتح قریب را آرزو می‌کند.»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا