به قدرت مردم ایمان بیاوریم/ ساختارهای معیوب نظام نمی‌تواند توسعه و رفاه کشور را رقم بزند


به قدرت مردم ایمان بیاوریم/ ساختارهای معیوب نظام نمی‌تواند توسعه و رفاه کشور را رقم بزند

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: ما باید تحولات جامعه را جدی بگیریم و به قدرت مردم و خصوصا جوانان و زنان ایمان بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدرضا تابش در هجدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه در یک پیچ نفس‌گیر تاریخی هستیم، گفت: تحریم‌ها موجودیت نظام را نشانه گرفته است و برخی سوءتدبیرها و عملکردهای ناصواب، ناکارآمدی را به اذهان متبادر می‌سازد.

نماینده  مردم اردکان با اشاره به اهمیت بی‌اعتمادی جامعه به مسئولان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از سال‌ها پیش این وضعیت را پیش‌بینی می‌کردند اما گوش شنوایی وجود نداشت. با این حال باید با سرعت برای رفع ابهامات مردم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تلقی حاکمیت چندگانه کشور را در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار مشکل کرده است. ساختارهای معیوب نظام نمی‌تواند توسعه کشور و رفاه مردم را رقم بزند. فساد گسترده به خرمن اعتماد مردم آتش می‌زند. رکن مهم تحقق حکمرانی خوب یعنی قوانین کیفی در مجلس ملی و مردمی نیاز است. امیدوارم در آستانه انتخابات، مسئولان بتوانند اعتماد مردم را تا حدی بازسازی کرده و زمینه تشکیل مجلسی در راس امور را فراهم کنند؛ مجلسی که نقطه اتکای مردم و بسترساز توسعه کشور باشد.

این نماینده  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید تحولات جامعه را جدی بگیریم و به قدرت مردم و خصوصا جوانان و زنان ایمان بیاوریم.

حتی یک نفر هم زنده از زیر آوار بیرون بیاید برای ما با ارزش است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا