بهره‌مندی ۲۱۳ واحد صنعتی و تولیدی مشکل‌دار استان سمنان از تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید امسال

بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری شاهروداظهار کرد: ۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان حدود چهار هزار و ۹۱۰میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید امسال دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۴ واحد تولیدی صنعتی مشکل‌دار استان  دو هزار و۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اعتماد نو به نقل از برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۴۲۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

اسودی گفت: در بخش رفع موانع تولید تا کنون درخواست یک‌هزار و ۳۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و بررسی شده است .

وی اضافه کرد: در راستای رفع موانع موجود تاکنون بالغ بر دو هزار و ۱۸۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری این کارگروه در شاهرود یادآوری کرد: در این نشست مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی و زیربنایی واحدهای تولیدی پالایش نفت و گاز پیروزی ، شکر قند شاهرود ، سیمان شاهرود ، نان تلاش و آلاسبز  بررسی شد و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۶۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل موافقت شد.

قیمت نفت برنت به بالای ۸۴ دلار رسید
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

دکمه بازگشت به بالا