تلاش برای تسریع در پیگیری پرونده‌های قضایی فعالان اقتصادی

به گزارش ایسنا، بر اساس نامه‌ای که از سوی  معاونت امور استان‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور ارسال شده، این اتاق اعلام آمادگی کرده که برای سرعت بخشیدن به حل و فصل پرونده‌های قضایی فعالان اقتصادی به این فرایند ورود کرده و مشکلات مربوط را از طریق مذاکره با مراجع ذی‌ربط پیگیری کند.

در متن این نامه آمده است: با توجه به تعاملات صورت گرفته با مراجع ذیصلاح مبنی بر تسریع در پیگیری امور قضایی فعالان اقتصادی، چنانچه اعضای آن اتاق در قوه قضاییه دارای پرونده هستند که به نظر می‌رسد ذی‌حق هستند، حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ به این معاونت منعکس کنند تا پیگیری‌های بعدی صورت پذیرد.

با توجه به گزارش‌هایی که در ماه‌های گذشته از وضعیت اقتصادی برخی سرمایه‌گذاران در ماه‌های گذشته منتشر شده نشان می‌دهد که با توجه به برخی تلاطم‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر، برای تعدادی از فعالان اقتصادی مشکلاتی به وجود آمده بود، این کمک اتاق می‌تواند برخی مشکلات آنها را برطرف کند.

در ماه‌های گذشت دولت و قوه قضاییه نیز وعده داده‌اند مشکلات موجود میان فعالان اقتصادی را با سرعت بیشتری پیگیری و حل و فصل کنند.

انتهای پیام

صبورزاده دستیار ویژه معاون وزیر اقتصاد در حوزه جذب سرمایه‌های خارجی شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا