سخنگوی ارتش یمن: ۲۰۲۰ سال دفاع هوایی و پیروزی است

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش مردمی انصارالله امروز (یکشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی درباره آمار و جزئیات حوادث سال ۲۰۱۹، آخرین تحولات و نیز دستاوردهای یگان‌های مختلف این نیروها با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۹ شاهد تولید نسل‌های مختلفی از پهپادهای جنگی و اطلاعاتی بودیم، اظهار کرد: اهداف نیروهای ما گسترش یافته و شامل مراکز حساس و حیاتی در داخل کشورهای دشمن می‌شوند.

وی افزود: نیروهای ما اهداف خود را بر اساس اهمیت به سه سطح تقسیم کرده‌اند. در سطح اول ۹ هدف بسیار بااهمیت از جمله شش هدف در عربستان و سه هدف در امارات قرار دارند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه با تاکید بر اینکه با تمامی عملیات‌های نظامی دشمن متناسب با آن از نظر هدف‌گیری و سطح عملیات و نتایج آن مقابله به مثل خواهیم کرد، گفت: نیروهای مسلح ما تمامی تحرکات دشمن را که خطری برای نیروها و مردم و کشور ما ایجاد می‌کنند، هدف قرار خواهند داد.

وی اظهار کرد، توانمندی حملات یگان پهپادی در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته میلادی ۴۰۰ برابر شد. سریع تاکید کرد: سال ۲۰۲۰ سال دفاع هوایی و ان‌شاء الله سال پیروزی خواهد بود.

انتهای پیام

نخست‌وزیر مکلف تونس برنامه‌هایش را به پارلمان ارائه کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا