دیدار سفیر کشورمان در بانکوک با نخست وزیر تایلند

محسن محمدی سفیر ایران در تایلند

محسن محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند امروز با پرایوت نخست وزیر تایلند در محل نخست وزیری این کشور دیدار و در خصوص روابط دو کشور و راه‌های توسعه این مناسبات بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا،  نخست وزیر تایلند در این دیدار روابط دو کشور را تاریخی و دوستانه ذکر کرد و از تلاش‌های صورت گرفته برای گسترش این مناسبات طی ۴ سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین  میزبانی و دیدار با رئیس جمهور اسلامی ایران در بانکوک در سال ۱۳۹۵ را به عنوان یک تحول عمده در روابط دو کشور ذکر کرد و از تبادل هیات های عالیرتبه بین دو کشور و از جمله سفر آقای نوبخت و همچنین خانم ابتکار به تایلند و تبادل نظر با مقامات تایلندی ابراز ‌خرسندی کرد.
محسن محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک انتخاب مجدد وی به نخست وزیری تایلند و همچنین تاجگذاری رامای دهم پادشاه  جدید تایلند، نسبت به تحرکات و اقدامات صورت گرفته طی ۴ سال گذشته در جهت مناسبات دو کشور ابراز خرسندی نمود و از همکاری دولت و مقامات عالیرتبه این کشور در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.
وی سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به بانکوک را یک نقطه عطف در روابط دو جانبه با تایلند ذکر کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با تایلند در همه ابعاد سیاسی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران تحریم های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا علیه جمهوری اسلامی را اقدامی در جهت نفی چند جانبه گرایی و خلاف حقوق بین الملل بیان کرد و ضرورت  مخالفت همه کشورها با این گونه اقدامات یکجانبه و غیر مشروع را  مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام

انتقاد سناتور روس از تصمیم جدید آمریکا علیه ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

دکمه بازگشت به بالا