کشف ۳۰۱ کیلو ماده مخدر در عملیات‌های پلیس استان مرکزی

براساس اعلام پلیس، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” امروز در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به مطالبات مردمی، اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی پیشگیرانه در راستای ورود و عرضه مواد مخدر به استان از جمله راهبردهایی است که در چند ماهه اخیر و در اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های عملیاتی حوزه مبارزه با مواد مخدر در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به کشف ۳۰۱ کیلوگرم ماده مخدر در عملیات های پلیس استان قبل از ورود و عرضه مواد مخدر و با تشریح این عملیات ها اظهار کرد:‌ در یکی از این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در انجام تحقیقاتی تخصصی و شبانه روزی از فعالیت دو قاچاقچی برای جابجایی مقادیری مواد مخدر مطلع شدند که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنها آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شناسایی این افراد در یکی از شهرستان های استان فارس، با هماهنگی انجام شده با پلیس این استان، تمهیدات عملیاتی لازم برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گفت.

سرهنگ مفخمی شهرستان خاطر نشان کرد: در این عملیات مشترک پلیسی، خودروی قاچاقچیان مواد مخدر متوقف و در بازرسی از آن، مقدار ۱۹۱ کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شد و هر دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی در ادامه به دیگر عملیات پیشگیرانه پلیس استان در دستگیری یک باند عرضه مواد مخدر اشاره کرد و گفت:‌ در این عملیات نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، در تحقیقاتی یک باند عرضه مواد مخدر را شناسایی کردند و مشخص شد که آنان در حال جابجایی مقادیری ماده مخدر در یکی از استان های جنوبی کشور هستند.

آغاز صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد ماه/ به زودی سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود
هم اکنون بخوانید

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، محل تردد این افراد در یکی از شهرهای استان بوشهر شناسایی و با هم پوشانی اطلاعاتی با پلیس این استان، در یک عملیات خودروی قاچاقچیان متوقف و مقدار حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و هر ۴ نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی به عملیات پلیس ساوه در دستگیری یک باند خانوادگی عرضه مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت:‌ در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه، اعضای یک باند ۵ نفره خانوادگی که در حال انتقال مواد مخدر از استانی جنوبی به شمال کشور بودند را شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی این افراد حدود ۶۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودروی متوقف شده جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از همراهی شهروندان در طرح های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ کلیه افراد دستگیر شده در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا