از دوچرخه های "بیدود" چه خبر؟

یوسف حجت در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت دوچرخه‌های بیدود با بیان اینکه این دوچرخه‌های اشتراکی توسط یک شرکت خصوصی تهیه و اداره می‌شدند گفت: حالا شرکت مربوطه اعلام کرده است که دچار مشکل مالی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت مذکور اعلام کرده به طور میانگین روزانه از هر دوچرخه یک یا دو مرتبه استفاده می‌شده، ادامه داد: این در حالیست که می بایست روزانه هفت الی هشت مرتبه از هر دوچرخه استفاده شود تا برای شرکت به صرفه باشد.

حجت در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت پیش از اجرای این طرح برآورد مالی نداشته است؟ افزود: ما نیز در این  مورد از مسئولان شرکت سوال کردیم و آنها نیز اعلام کردند که در مطالعات مالی خود اشتباه کردند و حالا در مرحله ضرر قرار دارند.

وی با بیان اینکه در تهران هیچ مد حمل و نقلی بدون یارانه نمی‌تواند بخوبی کار کند به همین دلیل شهرداری تهران برای اتوبوس و مترو سالانه یارانه‌های زیادی را پرداخت می کند، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری به این شرکت یارانه می دهد؟ گفت: بعید می‌دانم چراکه شهرداری اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای ارائه یارانه به دوچرخه های اشتراکی ندارد.

حجت افزود: دوچرخه های اشتراکی  در این مدت عملکرد خوبی داشتند و در حال  برگزاری جلسات مشترک برای تهیه و تدوین راه حلی برای رفع مشکلات هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام  ودیعه مردم که نزد این شرکت باقی مانده نیز گفت: باید این شرکت پول را به مشترکان خود برگرداند.

محکومیت ۸۰ میلیاردی شرکت تولید جوجه یک روزه در خراسان رضوی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا