حزب‌الله کنفرانس عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منامه را به شدت محکوم کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در این بیانیه کنفرانس عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تحت عنوان ” آزادی دینی” را که در بحرین برگزار شد، محکوم کرد.

حزب‌الله در بیانیه خود اعلام کرد: حزب‌الله نقشه توطئه‌آمیز و خیانت‌کارانه رژیم آل خلیفه در عادی‌سازی روابط با اسرائیل و استقبال منامه از شخصیت‌های اسرائیلی را به شدت محکوم می‌کند.

حزب‌الله لبنان همچنین مشارکت سید علی الامین، یکی از شخصیت‌های دینی لبنانی در این کنفرانس را محکوم و اعلام کرد: حضور این شخص در این کنفرانس به مثابه خروج از اصول و ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

حزب‌الله در بیانیه مذکور اعلام کرد، رژیم آل خلیفه، بحرین را به مکانی برای نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان امت اسلامی و عربی تبدیل کرده است.

پیشتر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده بود، شلومو موشه، خاخام اعظم رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین‌المللی چهره‌های دینی که به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برگزار شد، مدعی شد: مردم منطقه خواستار صلح با اسرائیل هستند و سران و رهبران منطقه باید بدون هیچ هراسی به جلو قدم بردارند.

گرچه وزارت خارجه آمریکا و کمیته بین‌المللی آزادی‌های دینی این کشور، بحرین را به دلیل دست داشتن در نقض آزادی‌های دینی در گروه دوم دسته‌بندی کرده‌اند، شهر منامه طی روزهای گذشته میزبان نشست منطقه‌ای گروه میزگردهای بین‌المللی درباره آزادی‌های دینی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بود.

انتهای پیام

مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به تعویق افتاد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا