بادامچی: مردم در انتخابات به تندروها رای نمی‌دهند

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از تصمیم گیری اخیر دولت برای اصلاح قیمت بنزین هجمه زیادی علیه دولت و به دنبال آن اصلاح طلبان به دلیل حمایت از دولت راه افتاده است. شاید تلقی این باشد که به دلیل این هجمه‌ها شرایط اصلاح طلبان در انتخابات آینده مطلوب نباشد حال این که باید تا ایام انتخابات در جمع‌های مختلف اقدامات انجام شده توسط مجلس دهم تشریح شود.

نماینده تهران با ابراز امیدواری از انجام اقداماتی و رخ دادن تحولات خوب به نفع اصلاح طلبان در انتخابات گفت: قطعا مردم عملکردها را می‌بینند و براساس آن رای می‌دهند. باید مقایسه‌ای بین عملکرد ما در مجلس دهم با مجالس گذشته به خصوص ۸ سال دولت قبلی صورت گیرد. مردم اگر عملکردها را با یکدیگر مقایسه کنند اقدامات ما برایشان روشن می‌شود. از آن طرف این حجم از حمله به دولت منصفانه نیست و سیاسی کاری است؛ باید تلاش کنیم ذهن مردم بیشتر به سمت اقداماتمان حرکت کند.

بادامچی با تاکید بر این که مردم در انتخابات مجلس آینده به تندروها رای نخواهد داد اظهار کرد: این افراد تندرو صحبت‌هایشان نشان از دوری از انصاف و واقعیت دارد که حتما مردم با علم به این موضوع به این افراد رای نمی‌دهند اگر مردم در انتخابات شرکت کنند نتیجه به نفع اصلاح طلبان خواهد شد؛ قطعا حضور مردم به نفع ما است.

انتهای پیام

خواهان جنگ در خاورمیانه نیستیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا