تاکید لاریجانی بر پرهیز از منفی بافی/هشدار به مسافران فرانسه/جزئیات بازگشت به خدمت سربازان غائب

به گزارش ایسنا، رییس ستاد گرامیداشت نهم دی استان تهران با تأکید بر ضرورت تبیین زوایای فتنه سال ۸۸ گفت: ۹ دی متعلق به گروه و جناح سیاسی خاصی نیست و همه باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

همچنین معاون اول رییس جمهور در جلسه هم اندیشی جمعیت‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقاء سلامت اداری، با تأکید بر اینکه برخورد با فساد و مفسدین به تنهایی کافی نیست و حتماً باید در زمینه پیشگیری از فساد نیز حرکت کنیم تصریح کرد: شناسایی و رفع گلوگاه‌های فسادزا نقش مهمی در پیشگیری از فساد دارد.

دریادار خانزادی با فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد که دراین دیدار فرماندهان نیروی دریایی ایران و پاکستان بر گسترش روابط طرفین تاکید کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی کاملا خودکفا و مستقل از هر بیگانه‌ای است، گفت: در آینده اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساخت تجهیزاتی داریم که به لحاظ فناوری، تکنیک و دانش، فاصله جدی نسبت به گذشته دارد و در گام دوم انقلاب شاهد تجهیزاتی با فناوری و دانش فنی بالاتر است.

همچنین وزیر دفاع با حضور در بیت شهدای جنیدی با مادر بزرگوار چهار شهید والامقام دیدار و از صبوری، بردباری و استقامت زینب وار این مادر قدردانی کرد. امیر سرتیپ حاتمی گفت: هیچ قدرت و نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل ملت ایران را ندارد و بی شک چنین ملتی با چنین فرهنگ متعالی پیروز و سربلند است.

فرمانده سابق سپاه هم با بیان اینکه تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد مردم در انتخاب هایشان است، تصریح کرد: به  نظر من خواست رهبر انقلاب این است که جوانگرایی تنها راه برون رفت از این مشکلات است. تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد مردم در انتخاب هایشان است.مردم هیچ چاره ای ندارند جز اینکه به سمت نیروی جوان مسلمان انقلاب مجاهد بروند که پشت سر رهبری مشکلات مردم را یکی پس از دیگری حل کنند.

احتمال دارد شاهد طرح صیانت دیگری باشیم/ به جای تصمیم‌های غلط و نگاه‌های بسته، به مردم آموزش بدهیم
هم اکنون بخوانید

انتخابات ۹۸

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش آخرین وضعیت ثبت‌نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد و گفت: ۱۳۵ نفر تاکنون در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کردند.

علی جنتی، رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه شد

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا: اصولگرایان دست بالا را در مجلس یازدهم خواهند داشت

یک عضو فراکسیون امید مجلس::طیفی که پاسخ مناسب‌تری برای مطالبات مردم داشته باشد پیروز انتخابات خواهد بود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: باید جمهوریت نظام را تقویت کنیم

علی مطهری: مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات دهان آمریکا و اروپا را می‌بندد

***

علی لاریجانی در مراسم افتتاح آبرسانی به ۵۵ روستای استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی منفی بافی برای کشور سم مهلک است، گفت: تجربه نشان داده می توانیم در شرایط سخت کار را پیش ببریم و نباید مردم را نگران کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مراسم افتتاح واحد نخست بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در استان کرمانشاه با بیان اینکه «هر اقدام معقولی که می‌خواهیم انجام دهیم باید آن را برای جامعه باز کنیم»، گفت: مردم ما مردم فهیمی هستند و اگر بدانند کاری منطقی است، از آن حمایت می کنند.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نیز دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت که گزارش کامل آن را میتوانید اینجا بخوانید.

سید حمیده زرآبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  از تهیه طرح دو فوریتی الزام دسترسی به خدمات اینترنت خبر داد و گفت: در ماده واحده  طرح الزام دسترسی به خدمات اینترنت آمده است که اعمال هرگونه قطع و یا مسئولیت استفاده از خدمات مبتنی بر بستر اینترنت ( اعم از داخلی و بین‌المللی) تحت هر عنوان بدون مجوز مجلس ممنوع است و مقررات این حکم عطف به ماسبق می‌شود.

دیدار پمپئو و نتانیاهو در سرزمین­‌های اشغالی با محوریت ایران
هم اکنون بخوانید

همچنین علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رئیسه مجلس به ارائه توضیحاتی از تعداد استیضاح‌های مطرح شده در مجلس دهم پرداخت و گفت که در مجلس دهم درخواست ۳۸ مورد استیضاح مطرح شده است.

دیک چنی، معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ در سخنرانی خود در نشست سالانه “مجمع راهبرد عربی” که در دبی برگزار شد بدون ذکر نام به انتقاد از سیاست‌های دولت آمریکا پرداخت که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصویب شده‌اند تاکید کرد که خروج آمریکا از خاورمیانه به نفع ایران و روسیه است.

همچنین مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری باری دیگر اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره ناآرامی‌های اخیر ایران مطرح کرده و مدعی حمایت از مردم ایران شد.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به شهروندان ایرانی توصیه کرد به منظور حفظ امنیت و سلامت خود، اعتماد نو به نقل از برنامه سفرشان به کشور فرانسه را به زمان دیگری موکول کنند .

همچنین وکیل مدافع فریبا عادل‌خواه و رولاند گابریل مارشال –دو تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران– گفت: بازپرس پرونده با آزادی موکلینم به قید وثیقه موافقت کرده است ولی معاون دادستان با این امر مخالفت کرده و لذا برای رفع اختلاف، پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شد.

جلیل مالکیف وکیل دادگستری با بیان اینکه «قانونگذار باید سازوکار اجرای کامل اصل ۲۷ قانون اساسی را فراهم نماید» گفت: در حال حاضر نواقصی در قوانین عادی ناظر بر اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی وجود دارد که باید رفع شود و تمام مصادیق مربوط به اصل مذکور و حدود و ثغور آن مشخص شود و در عین حال محدودیت‌های اعمال کامل آن نیز برطرف شود.

همچنین دادستان نظامی تهران به بیان جزئیاتی از  بازگشت به خدمت سربازان غائب  گفت: سربازان غایت در صورت بازگشت داوطلبانه به خدمت از طرح‌های آموزشی و حمایتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا