جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس کاندیدا معرفی نمی‌کند

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفتگو با پایگاه خبری ایسنا ، در خصوص اینکه آیا جامعه روحانیت مبارز لیستی از کاندیدا برای مجلس شورای اسلامی ارائه می کند یا خیر ، تصریح کرد: در جلسات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصمیم بر این است که ما نه برای تهران و هیچ شهر دیگری در کشور کاندیدای معرفی نخواهیم کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: ما یک وظیفه داریم که همه مردم را دعوت کنیم به حضور و مشارکت فعال در انتخابات و برای حق تعیین سرنوشتشان هم حضور پیدا کنند.

 پورمحمدی یادآور شد: باید مردم را هدایت بکنیم به انتخاب خوب ، بهترین ها ، آن افرادی که برای کشور و خود مردم مفید باشند و به آرمان ها ، مصلاح و منافع ملی خوب بیاندیشند.

وی ادامه داد: به نیروی های ارزشی ، متدین ، مومن ، انقلابی و وفادار به نظام و رهبری هم توصیه کردیم که شما با هم متحد شوید و جمع بشوید ، ما از وحدت ، هماهنگی و انسجام شما حمایت می‌کنیم ؛ اگر به این جمع بندی رسیدند طبعا از مردم هم دعوت می کنیم که به این جمع مومنین و بهترین ها رای بدهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: مواردی که ذکر کردم ، مواردی بوده که در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گرفته شده و همین روال را هم ان شاءالله ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

مقصر اصلی بحران موسسات مالی بانک مرکزی است نه مردم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا