ثبت نام ۲۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در استان البرز تا پایان ششمین روز


ثبت نام ۲۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در استان البرز تا پایان ششمین روز

رئیس ستاد انتخابات استان با عنوان اینکه در طول ۶ روز ۲۳۹ نفر در استان البرز ثبت نام کرده اند، گفت: امروز در استان البرز ۵۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، نورمحمد فردی در پایان ثبت نام ششمین روز ثبت نام داوطلب انتخابات مجلس در البرز گفت: در طول ۶ روز ۲۳۹ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که تعداد ۱۹۷ نفر مرد (۸۲ درصد) و تعداد ۴۲ نفر زن (۱۸درصد) هستند.

وی افزود: از این تعداد ۵ نفر از افراد ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاع، نظرآباد و طالقان و ۴۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت : از نظر تحصیلات ۹ نفر دارای مدرک دکتری و ۴۲ نفر فوق لیسانس و دو نفر دارای مدرک لیسانس هستند.

فردی تصریح کرد: داوطلبان از نظر سوابق کاری۲۴ نفر کارمند ۵ نفر بازنشسته و ۷ نفر فرهنگی و یک نفر شغل آزاد و ۱۶ نفر سایر مشاغل هستند.

به گفته وی از نظر گروه سنی ۶ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۳ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۴۶تا۵۰ سال، ۴ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، ۳ نفر ۶۱ تا ۶۵ سال و دو نفر ۶۶ تا ۷۰ سال است.

ممنوعیت کاندیداتوری افراد دوتابعیتی برای انتخابات مجلس
هم اکنون بخوانید

فردی افزود: از مجموع ۲۳۹ نفر ۲۰۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ طالقان و نظر آباد است.

شایان ذکر است ۲۲ نفر از این تعداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا