ثبت‌نام‌۹۴ نفر برای چهار کرسی استان سمنان در مجلس یازدهم

حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس با حضور در فرماندی‌های چهار حوزه انتخابیه استان سمنان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه هر ۱۷ نفر ثبت‌نامی مرد بودند افزود: دیروز در دامغان هفت کاندیدای انتخابات، در سمنان ۶ داوطلب، در حوزه انتخابیه شاهرود و میالمخی سه نفر و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان یک نفر برای ثبت‌نام در انتخابات اسفندماه به فرمانداری‌های چهارگانه استان مراجعه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: ۱۱ نفر از ثبت‌نامی‌های این روز دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۵ نفر دارای مدرک دکترا و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در پنج روز نخست ثبت‌نام‌ها نیز در مجموع ۷۷ داوطلب ثبت‌نام کرده بودند ادامه داد: با ثبت‌نام ۱۷ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس در حوزه های چهارگانه این استان در روز جمعه، در مجموع شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در چهار حوزه انتخابیه این استان به ۹۴ نفر رسیده است .

خجسته‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات تا غروب امروز نیز ادامه دارد، از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس در این استان خواست با ثبت‌نام در انتخابات اسفندماه به برگزاری باشکوه این انتخابات کمک کنند.
به گزارش ایسنا استان سمنان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

انتهای پیام

واکنش رئیس اسکودا به مصوبه تحدید صلاحیت دیوان عدالت اداری/ صلاحیت تقنین حتی با تصمیم مجلس هم قابل تفویض به غیر نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا