ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – کرج و کرج

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان اردبیل، محور خوی-چالدران در استان آذربایجان غربی،  محوراسالم-خلخال در استان گیلان و محورهای اهر-کلیبر، تبریز-اهر، مرند-جلفا و صوفیان-مرند در استان آذربایجان شرقی بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در عین حال در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و گیلان، محورهای رامسر، چالوس، سوادکوه و نور در استان مازندران، محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-شیروان در استان خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است. همچنین در محور اردبیل-آستارا در استان اردبیل، محور سلماس-خوی استان آذربایجان غربی، محورآبادان-اهواز در استان خوزستان، محور زنجان-طارم در استان زنجان، ‌ محور بجنورد-اسفراین استان خراسان شمالی، محور درگز-امام قلی استان خراسان رضوی و محورهای کرج-چالوس و فیروزکوه شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم.

رحمانی با بیان اینکه رانندگان در محور خلخال –اسالم استان اردبیل حتما با زنجیر چرخ تردد کنند، گفت: در عین حال در آزادراه تهران – کرج در محدوده گرمدره، آزادراه کرج – قزوین در محدوده پل فردیس تا مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج در محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام

ضرورت اصلاح طرح تفصیلی و تغییر برخی کاربری ها در محله هرندی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا