تندروها به دنبال بازگشت مجدد به قدرت هستند


تندروها به دنبال بازگشت مجدد به قدرت هستند

نماینده پیشین مردم ایلام گفت: احساس می‌کنم که جریان تندرو و افراطی در شرایط فعلی به دنبال این است که حداکثر بهره‌برداری را کند و مجددا به قدرت برگردند

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، مستقر در فرمانداری تهران داریوش قنبری نماینده اسبق ایلام در جمع پایگاه خبریان در خصوص حضور خود برای شرکت در انتخابات یازدهم گفت: با توجه به شرایط کشور و احساس وظیفه‌ای که نسبت به این شرایط دارم شخصا تصمیم گرفتم که در این دوره کاندید شوم با توجه به دیدگاه و مسائل تشکیلاتی به طور قطع در چارچوب اصلاح‌طلبی در انتخابات حضور پیدا خواهم کرد. هرچند ادامه کاندیداتوری من منوط به این است که من در لیست نهایی اصلاح‌طلبان حضور داشته باشم .

وی ادامه داد: احساس می‌کنم که جریان تندرو و افراطی در شرایط فعلی به دنبال این است که حداکثر بهره‌برداری را کند و مجددا به قدرت برگردند جریانی که در انتخابات سال ۹۴ از مردم نمره ردی گرفت به دنبال این است که دوباره قدرت را به دست گیرد. من بر این عقیده هستم که وجود چنین جریانی برای کشور و نظام اسلامی مضر است.

 نماینده پیشین ایلام در خصوص شفافیت مالی نمایندگان و آرای آنها گفت: سال‌هاست که این موضوع مطرح شده اما هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است. نبود شفافیت باعث ایجاد مشکل در تمامی سطوح شده و متاسفانه در مجلس شورای اسلامی نیز شفافیت مناسبی وجود ندارد، جامعه سالم و عاری از فساد در صورتی شکل می‌گیرد که شفافیت در آن وجود داشته باشد.

ظریف: ان شاءالله با همکاری کشورهای منطقه در مسیر همکاری بیشتر قدم برداریم
هم اکنون بخوانید

داریوش قنبری در خصوص استقبال مردم از انتخابات پیش رو گفت: امیدوارم که مردم به خاطر کشور پای صندوق رای بیایند یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم که در این شرایط کاندید شوم این بود که احساس کردم در شرایط فعلی نیاز داریم که کشور به درستی مدیریت شود.

وی ادامه داد: حوادث هفته‌های اخیر در مشارکت مردم تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت اما قطعا و یقینا با روی کار آمدن تندروها و افراطیون این شرایط بدتر خواهد شد مردم ما تجربه کافی دارند که جریان‌های سیاسی را بشناسند و بتوانند تصمیم بگیرند.

داریوش قنبری تصریح کرد: آلترناتیو دیگری جز حضور در پای صندوق‌های رای برای ما باقی نمانده تنها راه ایجاد تحولات مثبت این است که مردم از حق انتخاب و حاکمیت خود استفاده کنند و اگر خدای نکرده مردم از این مورد چشم‌پوشی کنند کسانی می‌آیند و به جای مردم تصمیم می گیرند که با خواست واقعی مردم فاصله بسیاری زیادی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: حضور حداکثری مردم می‌توانند در تحقق خواسته‌های آنان موثر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =

دکمه بازگشت به بالا