پیگیری حوادث آبان ۹۸ در «کمیسیون ویژه» مجلس شورای اسلامی/ تاکید مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حفظ برجام/ دیدار وزیر امور خارجه عمان با ظریف


پیگیری حوادث آبان ۹۸ در «کمیسیون ویژه» مجلس شورای اسلامی/ تاکید مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حفظ برجام/ دیدار وزیر امور خارجه عمان با ظریف

پیگیری حوادث آبان ۹۸ در « کمیسیون ویژه»، گفت‌وگوی نتانیاهو و ترامپ درباره ایران، تاکید مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حفظ برجام، گزارش نشنال اینترست از ۴ اشتباه‌ نتانیاهو در مورد ایران، استقبال کویت از طرح صلح هرمز، اعلام زمان اجلاس چهلم شورای همکاری خلیج فارس، دیدار وزیر امور خارجه عمان با ظریف، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

« کمیسیون ویژه» حوادث آبان ۹۸ را پیگیری می‌کند/ در بین جان‌باختگان نوجوانان هم هستند/ برای دل‌های پر از کینه باید فکری کرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است سال‌هاست تصمیم‌گیران با مردم حرف نزدند که این خود می‌تواند منجر به اتفاقاتی شود که شاید نتوان آسیب‌هایش را جبران کرد.

گفت‌وگوی نتانیاهو و ترامپ درباره ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌وگو کردند.

 همه ۱۹۰ کشوری که با FATF کار می‌کنند، دغدغه استقلال دارند/ هیچ بانک روسی یا چینی خود را به خاطر ما دچار مشکل نمی‌کند

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اقدامات تقابلی FATF به گونه‌ای است که در صورت اجرا تمام جنبه‌های فعالیت بانک‌های ایران را تحت تاثیر شدید قرار خواهد داد. مثلا از همه نهادهای مالی بین‌المللی خواسته می‌شود که روابط کارگزاری خود با بانک‌های ایران را مورد بررسی مجدد قرار دهند.

دولت ترامپ، ظالم‌ترین دولت آمریکاست/ هیچ نشانی از حمایت واقعی آمریکا از مردم ایران وجود ندارد/ بعد از ترامپ روابط جدیدی میان ایران و آمریکا آغاز می‌شود/ ایران به اصلاحاتی در اقتصاد خود نیاز دارد

مدیر پژوهشی مرکز مطالعات بین‌المللی دانشگاه ام‌آی‌تی با انتقاد از سیاست‌های ترامپ، تاکید کرد که ترامپ به زودی از کاخ سفید خارج می‌شود و بعد از ترامپ روابط جدیدی میان ایران و آمریکا آغاز خواهد شد.

برجام باید زنده بماند

مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تلاش‌های همه‌جانبه برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران شد.

باید تحقیق و تفحص همه‌جانبه درباره حوادث اخیر صورت گیرد/ برخی دانشجویان با وجود عدم حضور در تجمعات به صورت پیشگیرانه بازداشت شده‌اند

یک نماینده مجلس معتقد است یک سلیقه و گروه خاصی در صدا وسیما وجود دارد که بر مبنای نگرش خودشان روایت‌ها و گزارش‌ها را تقطیع و تحریف شده از اتفاقات در طول سال‌های مختلف و حوادث اخیر ارائه می‌دهند.

گزارش نشنال اینترست از ۴ اشتباه‌ نتانیاهو در مورد ایران

نشنال اینترست در گزارشی به اشتباهات نتانیاهو در مورد ایران پرداخت و نوشت: اکنون نتانیاهو در مورد قدرت ایران دچار دلهره شده است. و در آینده ممکن است با خطرات جدی مواجه شود.

روسیه: تحریم بانک مرکزی ایران نامشروع است
هم اکنون بخوانید

سفارت ایران در لندن ادعاهای مطرح شده علیه بعید‌ی‌نژاد را رد کرد

سفارت ایران ادعاهای مطرح شده از سوی سازمان گزارشگران بدون مرز علیه سفیر ایران در لندن را رد و اعلام کرد: بعیدی‌نژاد هرگز هیچ کسی را تهدید نکرده چه برسد به یک پایگاه خبری.

اروپا باید به جای دور زدن تحریم‌ها با ایران مقابله کنند

نتانیاهو از کشورهای اروپایی برای پیوستن به اینستکس انتقاد کرد و در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: اکنون زمان افزایش تحریم‌ها و فشار بر ایران است.

استقبال کویت از طرح صلح هرمز

معاون وزیر خارجه کویت از طرح صلح هرمز استقبال کرد.

اعلام زمان اجلاس چهلم شورای همکاری خلیج فارس؛ ایران در محور رایزنی‌ها

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، از برگزاری چهلمین نشست این شورا در تاریخ ۱۰ دسامبر خبر داد.

بازماندگان و آسیب‌دیدگان حوادث اخیر مرجع ما برای آمار و ارقام خواهند بود/ لاریجانی در روز مجلس براى تبرئه خود، خانه ملت را ضعیف‌تر کرد

یک عضو کمیسیون اصل نود از تشکیل «کمیسیون ویژه » برای پیگری حوادث اخیر خبر داد.

حسن‌بیگی: ساخت نرم‌افزار ثبت نام الکترونیکی به این انتخابات نرسید

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: طرح ثبت نام الکترونیکی در جلسات ما مطرح شده بود اما برای ثبت نام به صورت الکترونیکی نیاز به نرم افزار خاصی داشتیم که ساخت و طراحی آن به این انتخابات نرسید.

می‌خواهیم جهان را در مقابله با ایران با خود متحد کنیم

وزیر امور خارجه آمریکا خواهان اتحاد کشورهای جهان با آمریکا برای مقابله با ایران شد.

موضوع امنیت، اقتدار و منافع ملی نباید در چهارچوب رقابت‌های سیاسی استفاده شود

وزیر کشور گفت: علی‌رغم همه اتفاقات و اقدامات شبکه‌های معاند و ضد انقلاب، مردم ما پشت انقلاب هستند و همه با اراده پشت سر دولت و رهبری هستند و ثابت خواهیم کرد راه مقاومت و استقامت، راه اصلی مردم و انقلاب است.

وزیر امور خارجه عمان با ظریف دیدار کرد

وزیر امور خارجه عمان که به تهران سفر کرده با همتای ایرانی خود دیدار کرد.

مجلس دهم ضعیف‌ترین مجلس بعد از انقلاب است/ اگر مجلس در سال‌های گذشته قیمت بزنین را افزایش می‌داد، نیازی به این شوک نداشتیم

مدیر مسئول روزنامه خراسان برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در وزارت کشور حاضر شد و گفت که مجلس دهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب است.

ثبت‌نام هزار و ۵۵۱ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم/ تنها ۹ درصد سهم داوطلبان زن

دبیر ستاد انتخابات کل کشور با حضور در جمع پایگاه خبریان آمار روز دوم انتخابات را تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

استان تهران در صدر جدول عددی محکومان غیرعمد قرار دارد
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا