پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امیر دریادار خانزادی

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمین الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا و آسمان مرهون تلاش‌ها، رشادت‌ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی‌های مردان و زنان مومن و مسلمانی است که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل هجوم دشمن مجاوز ایستادگی کردند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت فقیه، در هفتم آذرماه ۱۳۵۹ برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد و با انهدام نیروی دریایی عراق در مدت ۶۷ روز، موجب از بین رفتن راه ارتباطی رژیم بعث با دریا و اخلال در اقتصاد دشمن متجاوز شد.

رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پایمردی و مجاهدت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس، امنیت آبراه‌های اقتصادی کشور را با اسکورت هزاران کشتی تجاری زیر آتش توپخانه، جنگنده‌های و موشک‌های پیشرفته دشمن بعثی تامین کرد که خون شهدای گرانقدر نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، سند گرانقدری بر جانفشانی و رشادت‌های این نیرو است.

امروز نیز نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه ایثار و جهاد و شهادت، با حفاظت از مرزهای دریایی و ساخت‌سازهای گسترده به منظور توسعه اقتصادی جنوب کشور، حافظ و نگهبان کیان و عزت ایران اسلامی است.

اینجانب از تلاش و مجاهدت مخلصانۀ دلاوران آن نیرو، در سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقدیر می‌نمایم و از خداوند سبحان توفیق روزافزون جنابعالی و و همرزمانتان را در اجرای مأموریت‌ها تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدالظله العالی) خواستارم.

سفر ظریف به آذربایجان دارای اهمیت راهبردی از حیث کریدورهای ارتباطی است
هم اکنون بخوانید

عباس محمدحسنی . رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا