کلنگ زنی ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان در کردستان

علی رضا تابش تابش امروز در جلسه شورای اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی استان کردستان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد اظهار کرد: کردستان نماد وحدت شیعه و سنی در کشور است.

وی افزود: امروز با حضور رییس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور،۲ هزار واحد مسکن محرومان ویژه مناطق روستایی و ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان شهری در کردستان کلنگ زنی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: برای احداث مسکن محرومان هزینه ای از کسی دریافت نمی شود و در تلاشیم این پروژه ها به بهره برداری برسد و در اختیار محرومان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه ها به همکاری همه دستگاه های استان نیازمند هستیم.

در ادامه خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش منابع اعتباری در اسناد خزانه و افزایش تخصیص اعتبارات به کردستان نشان از توجه جدی دولت به توسعه  استان است. 

وی با توجه به اینکه هزینه ساخت و احداث جاده و تونل در کردستان، نسبت به استان های دیگر بسیار بالا است عنوان کرد: برای تقویت این حوزه در کردستان مقدار قابل توجهی اعتبار تزریق شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امید است کردستان بیست و سومین مرکزی باشد که به شبکه سراسری ریل قطار متصل می شود و به این ترتیب ریل به سنندج هم برسد.

در ادامه این جلسه عدل، معاون فنی و امر زیربنایی سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه گفت: با توجه به پتانسیل ها و استحقاق کردستان، اقدامات خوبی برای توسعه استان طی دو سال اخیر صورت گرفته است.

 وی تخصیص اعتبار برای تکمیل راه آهن سنندج را جزو اولویت های کشوری ذکر کرد و افزود: امید است این اقدامات برای توسعه استان تداوم داشته باشد.

تأمین ۵۰۰۰ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر
هم اکنون بخوانید

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور، در رابطه با تخصیص آب به کردستان خاطرنشان کرد: دولت هیچ گونه بدهکاری در زمینه آب های مرزی، به کردستان ندارد.

وی از تامین اعتبار آب های خبر داد و یادآور شد: امید است کردستان جزو اولویت های ما باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا