قوانین کسب‌وکارهای نوین مبهم است

حسین سلاح‌ورزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ملی کارآفرینی ایران اعتماد نو به نقل از برنامه دارد در هفته جهانی کارآفرینی که از ۲۷ آبان‌ماه آغاز شده و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت، مشکلات مربوط به کارآفرینی در اقتصاد ایران را بررسی کرده و راهکارهای پیشنهادی را به مسئولان ارائه کند.

به گفته وی، با توجه به نامگذاری امسال به سال رونق تولید و اهمیتی که توسعه فعالیت‌های تولیدی در دوران تحریم دارد، حل مشکلات مربوط به کارآفرینی کلید توسعه و شکوفایی فعالان کسب و کار خواهد بود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان این‌که قوانین مربوط به کسب و کارهای نوین مبهم هستند، اظهار کرد: تلاش ما این است که در ابتدا مجموعه قوانین این بخش را مورد بازنگری قرار دهیم؛ البته این موضوع از چند ماه قبل کلید خورده و در دست بررسی قرار دارد.

سلاح‌ورزی ادامه داد: امروز در کشور قوانین متعدد در حوزه کسب و کار وجود دارد که در صورت بازبینی آنها و برطرف کردن برخی ابهام‌ها می‌توان شرایط را برای توسعه فعالیت کارآفرینان فراهم کرد.

وی با بیان این‌که ارتباط‌گیری میان کسب‌وکارهای نوین و اقتصاد سنتی ایران یکی‌ دیگر از اولویت‌های اتاق بازرگانی است، تصریح کرد: در صورتی که این ارتباط برقرار شود با استفاده از توان بخش خصوصی قدیمی و دانش سرمایه‌گذاران جدید می‌توان در اقتصاد ایران به دستاوردهای قابل توجهی رسید.

به گفته نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، در جریان جلساتی که بخش خصوصی و مدیران دولتی دارند، تلاش می‌شود راهکارهای مدنظر این بخش به گوش مسئولان برسد و آنها از این نظرها استفاده کرده و تغییراتی را در مسیر بهبود شرایط کسب و کار ایجاد کنند.

فیس بوک از اتحادیه اروپا شکایت کرد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =

دکمه بازگشت به بالا