با رعایت این ۶ نکته هوا را آلوده‌تر نکنیم

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه آلودگی هوا در پایتخت تا پایان هفته تداوم دارد، اظهار کرد: از این رو به شهروندان توصیه می‌شود که از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود از جمله روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری، عمرانی و … خودداری کنند.

وی با بیان اینکه دقت هنگام سوختگیری و جلوگیری از سرریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها از جمله توصیه‌های دیگر ما به شهروندان است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم که تا حد امکان تا پایان هفته از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

معاون و نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ادامه داد: رعایت الگوی مصرف سوخت و دقت لازم در استفاده از وسایل حرارتی مانند آبگرمکن، بخاری و تأسیسات گرمایشی برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه حرارت در فضاهای مسکونی، تجاری و اداری از جمله دیگر راهکارهایی است که می‌توان با رعایت آن از آلوده‌تر شدن هوا جلوگیری کرد.

رستگاری در پایان با اشاره به اینکه به بیماران قلبی، ریوی و مبتلایان به آسم توصیه می‌شود که از انجام فعالیت‌های بدنی به‌خصوص در فضای باز  خودداری کنند، گفت: به سایر شهروندان نیز توصیه می شود که از تردد طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام

واکنش پلیس به احتمال کاهش مجازات مجرمان موادمخدر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 20 =

دکمه بازگشت به بالا