همه راه‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی باز است

عبدالهاشم حسن نیا – رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی به ایسنا گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در حوزه راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی و ابنیه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی وجود ندارد و همه راه‌ها باز هستند.

وی افزود: برخی از راه‌های مواصلاتی در شهرستان میانه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش پرسنل سازمان راهداری این راه‌ها هم اکنون بازگشایی شده است و هیچ مشکلی تاکنون در زمینه پل‌ها، تونل‌ها و ابنیه راه‌های مواصلاتی به این استان وجود ندارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: اداره کل راهداری استان آذربایجان شرقی و استان‌های هم جوار آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته ساعت حدود ۲ بامداد زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر در استان آذربایجان شرقی رخ داد که بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده تا کنون پنج نفر جان خود  از دست داده اند و حدود ۳۸۰ نفر مصدوم شده‌اند که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۱۷ نفر از زلزله زده‌ها در بیمارستانها بستری شده‌اند. امداد رسانی به آسیب دیدگان این مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام

ایران سومین کشور صادرکننده برتر به ارمنستان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا