کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا سردار قاسم رضایی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان روز گذشته با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها از ورود اعضای یک باند کلان قاچاق مواد مخدر به کشور از مرزهای پاکستان مطلع شدند.

وی تصریح کرد: مرزبانان پس از رویارویی با سوداگران مرگ با واکنش سریع و موضع گیری مناسب در درگیری با قاچاقچیان، آنان را زمین‌گیر کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه گفت: مرزبانان در این عملیات ضمن انهدام این باند، ۵ تن و ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲ تن و ۵ کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف کردند.

رضایی افزود: در این عملیات‌ علاوه بر دستگیری ۷ قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، بی‌سیم و خودرو از سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و حمایت‌های بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده‌اند و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

رونمایی از آتش‌بُر جدید برای اطفای حریق جنگل‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا