قیمت کفش در بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است

«فاطمه عزیزی» در گفت و گو با ایسنا با بیان این که تولیدی و تولیدکننده کفش در شهرستان بویراحمد نداریم، افزود: علت این قضیه این است که یاسوج شهری کوچک است و به تولیدکنندگان اهمیت داده نمی‌شود و آن طوری که باید و شاید حمایت نمی‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر متقاضی برای سرمایه گذاری در زمینه تولید کفش وجود داشته باشد چه حمایتی می شود، اظهارکرد: متاسفانه برای راه اندازی تولیدی کفش حمایت لازم صورت نمی‌گیرد و جهت پرداخت وام با متقاضیان در این خصوص همکاری صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج خاطرنشان کرد: معمولا کفش‌های عرضه شده در بازار استان به خصوص شهرستان بویراحمد از سایر استان‌ها به خصوص تهران وارد می‌شوند.

عزیزی در خصوص مهمترین مشکل کفش فروشی‌های شهرستان تصریح کرد: مهمترین مشکل کفش فروشی‌های این شهرستان بالا و سنگین بودن اجاره‌بهاء است که فعالان این صنف مجبور می‌شوند قیمت کفش را جهت جبران اجاره، بالاتر ببرند.

وی ادامه داد: قیمت کفش در شهرستان بویراحمد نسبت به شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار خیلی بالاست که علت اصلی این مسئله بالا بودن اجاره بهای مغازه‌هاست.

رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج عنوان کرد: برخی دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات نیز برای موضوع بالا بودن قیمت کفش در استان و شهرستان بویراحمد پیگیر هستند و دغدغه دارند.

عزیزی بیان کرد:  ۱۰۰ واحد صنفی کفش‌فروشی در شهرستان بویراحمد فعالیت دارند.

انتهای پیام

رشد شاخص بورس به مدد نفتی‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا