برنامه‌های وزارت تعاون و خراسان شمالی برای هفته کتاب

به گزارش ایسنا به نقل از  ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، بی‌نظیر جلالی – مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی – درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب گفت: مشارکت در انتخاب کتاب مرتبط با حوزه کار و تلاش در جشنواره نشان دهخدا و رونمایی از مجموعه اشعار برگزیده کارگران در نخستین دوره جشنواره شعر کارگری از اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این وزارتخانه در این دوره از هفته کتاب است.

او با تاکید بر برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی در مجموعه این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه گفت: نمایشگاه‌های کتاب در ساختمان ستاد وزارتخانه و ساختمان‌های تابعه با هدف افزایش کتابخوانی میان کارکنان وزارتخانه برگزار می‌شود.

 همچنین حسین فرخنده – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی – درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این استان در هفته کتاب اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی، تجلیل از ناشران استان، بازدید مسئولان از کتاب‌فروشی‌های سطح شهر و شهرستان‌های بجنورد و همکاری با صدا و سیمای استان برای پخش اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی با موضوع کتاب از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های استان در بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی است.

او افزود: اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و هنری، همکاری با انجمن‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پاتوغ‌های کتاب و کتاب‌خوانی در سطح استان و انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی حوزه مطالعه از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها خواهند بود. 

دومین روز از بخش رادیوتئاتر «صاحبدلان» به پایان رسید/ اجرای «سرگذشت درگذشت یک چشم»
هم اکنون بخوانید

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا