یزید زمانه ترامپ است

به گزارش ایسنا،  محسن رضایی، در آستانه یوم الله سیزدهم آبان در نشست فرماندهان بسیج تهران در پادگان ولیعصر (عج) اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب از اعتماد به نفس و دستاوردهای ما که مقدمه ساخت تمدن نوین اسلامی ایرانی است، در هراسند.

وی با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار و برداشتن و حفظ علم مقاومت و دفاع از ارزش ها توسط سپاه، بسیجیان و جبهه انقلاب، گفت: بدون مبارزه با استکبار، دست یافتن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ممکن نیست. بیانیه گام دوم در حقیقت تداوم انقلاب دوم و به ثمر رساندن آن در اقتصاد و فرهنگ است که رهبر فرزانه ی انقلاب به عنوان مقدمه ساخت تمدن اسلامی و ایرانی مطرح کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: امتداد راهپیمایی عظیم اربعین در گرامیداشت ۱۳ آبان بسیار معنادار است. اربعین نماد مبارزه با ظلم یزیدیان است. یزید امروز ترامپ است.

وی افزود: در درون آمریکا، در میان روشنفکران آمریکا و اروپا و در سراسر جهان، نفرت عجیبی از عملکرد ترامپ شکل گرفته است. این حس تنفر در کشورهای اسلامی و در میان مردم ما به وضوح قابل مشاهده است و می توان از این فرصت برای مبارزه و روشنگری استفاده کرد.

انتهای پیام

وزیر راه به تعهداتش عمل نکند، به گزینه استیضاح نزدیک می شویم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا