واکنش دفتر حریری به اخباری از دریافت پول توسط شبکه‌های لبنانی برای پوشش‌دهی اعتراضات

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر سعد حریری، نخست وزیر لبنان اعلام کرد، آنچه روزنامه الاخبار امروز منتشر کرده و مدعی شده که بیار الضاهر، رئیس هیئت مدیره شبکه “LBCI” لبنان در مقابل حریری اذعان کرده، پول‌هایی را از عربستان و امارات به همراه دو همکار خود تحسین الخیاط از شبکه “الجدید” و میشل المر از شبکه MTV برای تامین بودجه جهت پوشش‌دهی تظاهرات مردمی دریافت کرده، ساختگی بوده و کاملا بی‌پایه و اساس است.

روزنامه “الاخبار” لبنان در شماره‌ امروز خود یادداشتی تحت عنوان “ربودن خیزش” منتشر کرد که در آن نوشته بود، الضاهر در برابر حریری اعتراف کرده که به همراه الخیاط و المر بودجه‌ای را از عربستان و امارات برای پوشش‌دهی اعتراضات و تظاهرات مردمی دریافت کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: عربستان و امارات همچنین سمیر جعجع، رئیس حزب “القوات اللبنانیه” را تأمین مالی کرده‌اند و قطری‌ها نیز به درخواست ترکیه، برای گسترش نفوذ روزافزون خود روی طرابلس و عکار واقع در شمال لبنان تمرکز دارند.

این اظهارات در حالی منتشر می‌شود که ۱۲ روز از آغاز موج اعتراضات گسترده مردمی در سراسر لبنان می‌گذرد و مردم به سیاست‌های ریاضتی دولت و نابسامانی‌های معیشتی اعتراض دارند.

انتهای پیام

پلیس بروکسل ۱۱۶ معترض به مرگ یک سیاه‌پوست را بازداشت کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا