ایجاد ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان سال

به گزارش ایسنا، حجت‌الله عبدالملکی در حاشیه دومین دوره آموزشی کارآفرینی جهادگران در مازندران با بیان اینکه تسهیلات اشتغال در بخش‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دانش‌بنیان و صنایع کوچک و خانگی پرداخت شده است، افزود: تا پایان امسال  ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان با همکاری شبکه بانکی و پرداخت تسهیلات ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مدل اشتغال کمیته امداد به عنوان یکی از معتبرترین روش‌های اشتغال‌زایی مورد توجه قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران اشتغال کشور است، تصریح کرد: ۴۰۰ هزار کارآفرین حرفه‌ای در کشور وجود دارد که اگر ۲۰ هزار نفر از آنان را در حوزه اشتغال محرومان وارد کنیم، بخش زیادی از مساله بیکاری محرومان حل می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از دستگاه‌های برتر و تأثیرگذار در زمینه اشتغال‌زایی در کشور است، گفت: کسانی که تحت پوشش بوده و یا محرومانی که تحت حمایت نیستند بر اساس ضوابط به منظور خودکفایی آنها، با استفاده از روش‌های علمی و رویکرد جهادی، اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم بخش قابل توجهی از اشتغال کشور را به نفع محرومان ایجاد کنیم و منابع بانکی و مالی کشور به هر مقدار که هست را به نفع اقشار محروم جامعه جذب و هدایت کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین در امور اداری، آموزش بازاریابی و فروش، پیداکردن راهبران شغلی، نظارت بر طرح‌ها، مشاوره شغلی و… در دستور کار کمیته امداد است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا حداقل هزار نفر جهادگر کارآفرین با انگیزه جهادی و انقلابی با کمیته امداد همکاری کنند و به این نهاد در بخش اشتغال و خودکفایی نیازمندان کمک کنند.

بیانیه مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس
هم اکنون بخوانید

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با اشاره به اینکه دومین دوره آموزشی جهادگران کارآفرین در استان مازندران با حضور ۳۰ جهادگر کارآفرین برگزار شد،افزود: مازندران در حوزه راهبران شغلی و دانش بنیان از استان‌های خوب کشور است و تا پایان سال‌جاری خبرهای خوبی در این بخش از استان خواهیم داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا