مولفه های نشاط اجتماعی چیست؟

به گزارش ایسنا، جاسم زارعی در همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روستای عسکری شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی گفت: ترویج شادی و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار بااهمیت و ضروری است. 

وی با اشاره به نقش تغذیه سالم و سلامت روان در نشاط اجتماعی گفت: تحرک بدنی، تغذیه سالم و سلامت روان سه مؤلفه مهم برای داشتن جسم، روح و روان سالم و در نتیجه نشاط اجتماعی افراد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان  عسلویه افزود: گسترش و ترویج شادی و نشاط اجتماعی باید زمینه‌ساز جلوگیری از نگاه‌های تحقیرآمیز به بیماران روانی شده و در نتیجه امکان ارجاع این بیماران به مراکز پزشکی و درمانی را فراهم کند.

زارعی عنوان کرد: همکاری شهرداران و دهیاران و سایر مسئولان در برگزاری مناسبت‌های بهداشتی و انجام فعالیت‌های سلامت محور و فرهنگ‌سازی دارای نقش کلیدی در ارتقاء نشاط اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته جهانی غذا نیز یکی از اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی است که با هدف ترویج شادی و نشاط میان مردم اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌ شده است و در آن اهمیت مواردی نظیر تحرک بدنی، اصلاح عادت‌های نادرست غذایی و ترویج سبک زندگی مناسب و بدون استرس توسط مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت به مردم آموزش داده می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تصریح کرد: همکاری همه‌جانبه شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها در ترویج نشاط اجتماعی تأثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام

مهلت ثبت‌نام دور اول کنکور سراسری امروز به پایان می‌رسد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا