راه اندازی دبیرخانه " بیانیه گام دوم انقلاب" در ناجا

به گزارش ایسنا، سردار “حسین اشتری” در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه “گام دوم انقلاب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران”  درباره تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب  در ناجا اظهار کرد: پیرو تدابیر و فرمایشات  مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی برای تحقق  اهداف و محورهای این بیانیه مهم ، “پیشتازانه” وارد عمل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درباره چگونگی پیاده سازی و تحقق “بیانیه گام دوم انقلاب” در ناجا  و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این حوزه، افزود: در گام اول و پیرو برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی و کارشناسانه، ضمن تقسیم کار میان فرماندهی، حفاظت اطلاعات و سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این حوزه، وظایف معاونت ها و پلیس های تخصصی و ستادی  در این راستا، متناسب با  ماموریت ها احصا و ابلاغ شد.  از طرفی، نمایشگاهی با عنوان ”  بیانیه گام دوم انقلاب و نیروی انتظامی ”  با مشارکت همه رده‌های تخصصی پلیس در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در حال برگزاری است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جزو اولین سازمان‌ها  در” اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی” و “اقدام”  برای پیاده سازی تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: حرکت به سمت ” رسیدن  به پلیس در تراز انقلاب اسلامی ” از اولویت های اصلی ناجاست و برای تحقق این مهم و  بر مبنای محورهای هفت گانه در بیانیه گام دوم انقلاب، اقدامات  خود را  دنبال می کنیم.  

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه “بیانیه گام دوم انقلاب” در ناجا، تصریح کرد: بحمدالله در  نیروی انتظامی با مشارکت همه پلیس های تخصصی، ستادی و معاونت ها گام های خوبی برای تحقق اهداف و محورهای این بیانیه آغاز شده و تداوم  دارد و ان شاء الله دستاوردهای خوبی را در آینده نزدیک داشته باشیم.

پژوهش‌ها درباره شیوع یک تومور مغزی خاص در ایران/ تحقیقات درباره درمان "اپی‌لپسی"
هم اکنون بخوانید

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه در نیروهای مسلح اولین سازمانی هستیم که نمایشگاهی با عنوان “بیانیه گام دوم انقلاب ” برگزار کرده است، ادامه داد: دبیری  این نمایشگاه و دبیرخانه به پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا واگذار شده است، در این نمایشگاه ماموریت ها و اقدامات ناجا در خصوص چگونگی تحقق اهداف و محوریت‌های بیانیه گام دوم انقلاب متناسب با ماموریت ها در زمان “حال” و “آینده” تصویر و ترسیم شده است.

وی ادامه داد: در قبال این بیانیه یک نگاه درون سازمانی و به داخل نیروی انتظامی داریم و در گام بعدی؛  با رویکرد برون سازمانی، نگاهی به جامعه داریم که نقش ناجا در گام دوم انقلاب در جامعه چیست و چه نقشی می توانیم داشته باشیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با بیان اینکه هر چند در آغاز کار برای تحقق اهداف و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در نیروی انتظامی  هستیم، تاکید کرد: برای ارتقاء دستاوردهایمان در این حوزه تلاش روز افزون خواهیم داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا