بایدن خطاب به ترامپ: یا اظهارنامه مالیاتی‌ات را منتشر کن یا ساکت شو

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه هیل، این اظهارات جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور حملاتی را علیه وی و پسرش هانتر بایدن به راه انداخت.

ترامپ خواستار برگزاری تحقیقاتی در خصوص فعالیت‌های هانتر بایدن در اوکراین شده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در تحقیقات استیضاح بررسی می‌کنند که آیا ترامپ تلاش کرده تا اوکراین را برای آغاز تحقیقات از بایدن و پسرش تحت فشار بگذارد یا خیر؟

ترامپ هیچ گونه سند و مدرکی را در رابطه با اقدامات کیفری و نادرست بایدن و پسرش ارائه نکرده است.

جو بایدن در جریان سخنرانی در کمپین انتخاباتی در کلمبوس واقع در ایالت اوهایو گفت: اظهارات پسرم به خودش مربوط است. بیایید تمرکزمان را به مسئله اصلی معطوف کنیم. رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که می‌خواهد درباره فساد صحبت کند. بسیار هم عالی، بیایید درباره فساد صحبت کنیم. اولا اینکه ترامپ فاسدترین دولت در تاریخ آمریکا را اداره می‌کند. دوم آنکه او در جایگاهی است که در حالیکه درباره فساد صحبت می‌کند در اقداماتی دست دارد که همگان در سراسر جهان انگشت به دهان مانده و می‌گویند چطور ممکن است کسی درحالیکه رئیس جمهور است چنین کارهایی انجام دهد.

بایدن افزود: آقای رئیس جمهور شما می‌خواهید درباره فساد صحبت کنید. من اظهارنامه مالیاتی خود مربوط به ۲۱ سال گذشته را منتشر کردم. من به عنوان فقیرترین مرد وارد کنگره شدم. به عنوان فقیرترین مرد در دولت، کنگره و معاونت رئیس جمهوری بودم. در حالیکه در این بخش‌ها کار می‌کردم هیچ پولی به جز حقوقم دریافت نکردم. آقای رئیس جمهور حتی ریچارد نیکسون نیز اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کرد. آقای رئیس جمهور اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کن یا خفه شو.

کابینه نتانیاهو معتقد است با افراط‌گرایی می‌تواند شکست‌های منطقه‌ای را جبران کند/ سکوت جامعه جهانی فاجعه بزرگ‌تری از جنایات رژیم صهیونیستی است/ اسرائیل در مسیر نابودی قرار دارد
هم اکنون بخوانید

وی افزود: من هیچ چیزی را درباره جایگاه سابق پسرم در هیات مدیره یک کمپانی گاز اوکراینی تغییر ندادم و درباره این کشور نیز با پسرم صحبتی نداشتم.

بایدن در ادامه گفت: بیایید به مشکل اصلی بپردازیم. مشکل یک رئیس جمهور فاسد است. دلیل آنکه او به شدت در کمپین‌های انتخاباتی تلاش می‌کند این است که خیلی خوب می‌داند من او را شکست خواهم داد.

بایدن همچنین از رودی جولیانی، وکیل ترامپ به شدت انتقاد کرد. چندین تن از همکاران جولیانی در هفته گذشته به خاطر نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی بازداشت شده‌اند.

وی گفت: این کاملا مشخص است و همانطور که پیشتر گفته‌ام رودی جولیانی، طرفدارانش و وکلای ترامپ افراد فاسدی هستند. چند نفر دیگر از آنها در زندان هستند. محض رضای خدا آنها نزدیکان ترامپ می‌باشند. این رسما یک ساختار فاسد است.

این در حالیست که ترامپ به پایگاه خبریان اعلام کرد این افرادی را که هفته گذشته بازداشت شده‌اند، نمی‌شناسد و آنها را موکلان رودی توصیف کرده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا