انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای c130 به تهران

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های گسترده این نیرو برای مشارکت فعال در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس ماموریت ذاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و طبق هماهنگی های صورت گرفته، هواپیمای  C130 نیروی هوایی ارتش با ۵۰ تخت بیمارستانی سیار، از تهران جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) عازم فرودگاه ایلام و مرز زمینی مهران شد.

 نصیرزاده در ادامه افزود: تیم امدادی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش متشکل از ۸ نفر از متخصصین این نیرو به همراه نفراتی از اورژانس تهران با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی برای درمان و انتقال به موقع بیماران به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی ۴۴ نفر مصدوم از فرودگاه ایلام به تهران انتقال داده شد که ۱۵ نفر از این بیماران برای بهره مندی از امکانات درمانی بیشتر، توسط همکاران اورژانس تهران به بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و تعدادی از مصدومین نیز به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: نیروی هوایی با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی بیشتر به زوار کربلا طی روزهای آتی است.

انتهای پیام

همواره بر رویکرد دیپلماتیک در قبال ایران تأکید داریم/ ترامپ مسبب وضعیت کنونی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نه =

دکمه بازگشت به بالا