دوربین عقب خودروهای بی‌ام‌و مشکل دارد!

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان با انتشار یک اطلاعیه جدید از تمامی دارندگان خودروهای مدل ۲۰۱۸ به بعد درخواست کرده است که به منظور اصلاح عیب‌یابی دوربین و سنسور عقب خودرو هرچه سریعتر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، انجمن ترافیک بزرگراهها و امنیت جاده‌ای (NHTSA) آمریکا در این خصوص اعلام کرده است که بسیاری از رانندگان خودروهای جدید بی‌ام‌و به هنگام رانندگی با دنده عقب، قادر نبودند با بهره‌گیری از دوربین عقب به وضوح تصاویر و اشیای پشت خودرو را مشاهده کنند.

به گفته بسیاری از دارندگان خودروهای مذکور، این مساله همانند خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش موبایل بوده که آنها را با یک صفحه سیاه مواجه کرده و بدین ترتیب قادر به مشاهده هیچ چیز نبودند. 

بعد از آنکه این خودروساز آلمانی از تعدد وجود این مشکل باخبر و مطلع شد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هرچه سریعتر خودروهای مدل ۲۰۱۸ به بعد خود را به مراکز و نمایندگی‌های مجاز شرکت بی‌ام‌و در سراسر جهان نشان داده تا متخصصان و کارشناسان فنی فعال در آنها مشکل و نقص مربوطه را شناسایی و برطرف کنند.

انتهای پیام

حقوق بازنشسته‌ها محکم می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا