همایش اربعین یک حرکت جهانی است

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های این هفته نمازجمعه بوشهر بیان کرد: علاوه بر کشورهای ایران و عراق همه کشورهای اسلامی باید خود را مسئول ایجاد زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حرکت عظیم اربعین بدانند و مسئولان نیز با تامین امکانات لازم در پیشگیری از وقوع برخی حواشی احتمالی همت کنند.

وی عنوان کرد: تداوم حرکت اربعین به تدبیر و مدیریت اندیشمندانه مسئولان کشورهای اسلامی نیاز دارد. این حرکت جهانی امسال با حضور و استقبال چند برابری مسلمانان سراسر دنیا مواجه شده و باشکوهتر از سالهای گذشته در حال برگزاری است.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: مسلمانان سراسر دنیا هر سال با بصیرت، ولایتمداری و محبت هر چه بیشتر اهل بیت (ع) در این حرکت عظیم اسلامی شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام دشتی تاکید کرد: علی رغم برخی مشکلات مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی امید دارند و مسئولان در این شرایط خاص اقتصادی با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به توانمندی جوانان مشکلات جامعه را برطرف کرده و امید را در دلهای مردم زنده نگه‌ می دارند.

وی یادآور شد: مسائل دینی، مکتبی و اخلاقی نباید بازیچه مسائل سیاسی شود این بی‌احترامی به نظر کارشناسان دینی و مراجع تقلید است.

انتهای پیام

اقتدار ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا