بررسی بازار طلا در هفته‌ای که گذشت

بازار طلا

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در هفته گذشته طلا در بازار جهانی نوسان ۱۰ دلاری را تجربه کرد که به واسطه ثبات نرخ ارز، بازار داخلی هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد.

محمد رضا کشتی‌آرای در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته گذشته اونس جهانی نوسان ۱۰ دلاری را تجربه کرد و کمترین ارزش طلا در بازارهای جهانی ۱۴۹۹ دلار و بیشترین ارزش آن ۱۵۰۹ دلار بوده است.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در هفته گذشته تنها ارزش طلا در بازارهای جهانی نوسان داشت و ارزش دلار در بازار داخلی هیچگونه نوسانی نداشت که این مهم منجر به ثبات و عدم نوسان قیمت طلا و سکه شد.
وی یادآور شد: ثبات نرخ ارز و عدم نوسان بازار طلا و سکه به دلیل مدیریت صحیح بازار ارز، کاهش تقاضا و داد و ستد در بازار را به همراه داشته است.
کشتی‌آرای قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم را ۴ میلیون تومان، طرح جدید را ۴ میلیون و ۱۵ هزار تومان، نیم سکه را ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع سکه را یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی را ۸۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۰۹ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۷۷۲ هزار تومان است.
انتهای پیام

هیات رییسه فراکسیون کارآفرینان مشخص شدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =

دکمه بازگشت به بالا