ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفـت: گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران باران در حال باریدن است. همچنین در محورهای فیروزآباد و شیراز-کازرون در استان فارس  نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و در محورهای زابل – زاهدان و زابل – نهبندان در استان سیستان و بلوچستان نیز وزش شدید باد اعلام شده است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران – کرج در محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس،آزادراه کرج – قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک و آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک نیز نیمه سنگین است، گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده کیلومتر ۴ تا رستوران ارکیده نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی معابر منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین نیز گفت:‌ در محور ایلام به مهران در محدوده های تونل راه کربلا و  کمربندی مهران ترافیک  نیمه سنگین است، همچنین در محدوده های میدان قرآن، مهدی آباد، صالح آباد، گلان و کنجان جم نیز ترافیک پرحجم و روان است. در محور دهلران به مهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم  و روان است.

وی با اشاره به محورهای استان کرمانشاه نیز گفت: محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اسلام آباد غرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین به مرزخسروی و حمیل به پل سیمره نیز دارای ترافیک پر حجم و روان گزارش شده است.

بازدید رییس اورژانس کشور از دانشجویانی که در قرنطینه کرونا هستند + عکس
هم اکنون بخوانید

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌ در استان خوزستان نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان در محور خرمشهر به شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه هستیم و در محور حمیدیه-بستان به مرز چذابه نیز وضعیت مشابه وجود دارد. 

به گفته وی در سایر محورهای مواصلاتی کشور  جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا