تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین/اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه

به گزارش ایسنا، دکتر بهروز کریمی، دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان اولین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده، با بررسی جوایز مختلف بین‌المللی ( ال اس سی به انگلیسی) در دنیا، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را ارائه کند.

وی افزود: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تامین در مهر ماه سال ۹۷ با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم‌نامه‌های لازم منعقد شد و پس از یک سال، موفق به ارزیابی شرکت کنندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تامین شدیم.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت، در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تامین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره‌های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

دکتر کریمی عنوان کرد: برای این جایزه با ۲۵۰۰ شرکت مکاتبه صورت گرفت که در اولین دوره جایزه ۲۰ شرکت حضور داشتند که در این جایزه چهار شرکت تقدیرنامه و ۱۲ شرکت گواهینامه دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در حاشیه این جایزه ۴۲ استارتاپ در جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۶ استارتاپ برتر انتخاب شدند تا در اولین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه و سرمایه گذار جذب کنند.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین افزود: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و در این دوره سطح چهار ستاره جایزه ارتقا می‌یابد.

۹۶۵ دستگاه خودرو در مزایده سراسری به فروش رسید
هم اکنون بخوانید

دکتر کریمی گفت: همچنین در دومین دوره جایزه ملی لجستیک قرار است برترین‌ها در حوزه‌های مختلف لجستیکی معرفی شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا