خادمی: دشمن از راهپیمایی اربعین ترس دارد

هدایت الله خادمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تحولات اخیر در عراق بیان کرد: مردم عراق رنج چندین ساله کشیده‌اند و پس از تخریب کشورشان از سوی صدام شاهد مداخله آمریکایی‌ها و حضور داعش در خاکشان بودند. بعد از مدتها خوشبختانه مردم عراق به آرامش و تعادل رسید و توسعه اقتصادی را آغاز کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: همانطور که نخست وزیر عراق اظهار کرده مشکلات با چراغ جادو حل نخواهد شد بلکه بازسازی اقتصاد عراق نیاز به زمان دارد. گروه‌های مختلفی علاقه‌مند هستند تا آرامش و ثبات عراق را بر هم زدند و از آن جایی که آمریکایی‌ها نتوانستند این کشور را تسخیر کنند عصبانی هستند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا اسرائیل، عربستان و آمریکا در پشت ناآرامی‌های عراق دست دارند از سوی دیگر مشکلات اقتصادی مردم عراق به حق است و دولت باید برای رفع آنها تلاش کنند، اما نباید اجازه دهند تا دشمنان از این مشکلات سوءاستفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده مطمئنم که عراق مسیر توسعه را طی خواهد کرد و توطئه دشمنان ناکام خواهند ماند. دشمن از اربعین و حضور میلیون‌ها زائر در راهپیمایی آن ترس دارد.

وی در پایان گفت: در اربعین نمایش قدرت اسلامی را شاهد هستیم و چنین تجمعی در دنیا نظیر ندارد. دشمن در تلاش است با هراس در دل مردم از زائران این گردهمایی بزرگ بکاهد اما به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام

سیاست‌گذاری و قانونگذاری مرتبط با توفان‌های گرد وخاک بررسی شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا