"شکایت علیه ترامپ کاخ سفید را دچار آشوب کرده است"

به گزارش ایسنا، منابع آگاهی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، اظهار کرده‌اند، میک مالوینی، رییس موقت دفتر کاخ سفید بر سر شکایتی که علیه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خاطر تماس تلفنی‌اش با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین داشته، با انتقاداتی روبه‌رو شده است. این شکایت که به دلیل تلاش ترامپ برای انجام تحقیقاتی علیه جو بایدن، رقیب اصلی انتخاباتی‌اش از سوی یک کشور خارجی تنظیم شده، به روند استیضاح ترامپ منجر شده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، بر اساس گفته‌های این منابع، ترامپ به خاطر انتشار متن مکالمه‌اش با زلنسکی از مالوینی خشمگین نیست، بلکه به این دلیل عصبانی است که مالوینی هیچ استراتژی‌ای برای دفاع از متن این گفتگو ندارد.

یکی از این منابع خبری ادعا کرده است که عدم وجود اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای واکنش نسبت به عواقب شکایت صورت گرفته علیه ترامپ، در کاخ سفید ایجاد ناامیدی کرده است.

استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید این اظهارات را “ساختگی” دانسته و گفته است: حقیقت این است که رییس جمهور و دولت هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌اند. او چرا باید برای توضیح محتوای متن گفتگویی که با میل خود آن را منتشر کرده‌ایم، استراتژی‌ای را به کار گیرد؟ به نظر من مشکل‌سازانی ناشناس در تلاشند تا بنا به دلایل خودخواهانه خود به تنش‌ها دامن بزنند.

کارکنان مالوینی نیز این اظهارات را تکذیب کرده‌اند.

مشاور ارشد مالوینی در این خصوص اظهار کرد: این صحبت‌ها به معنای واقعی کلمه بی‌پایه و اساس است.

این منابع همچنین به “سی ان ان” گفته‌اند، ترامپ به خاطر تنش‌هایی که در کاخ سفید به وجود آمده، تمایل ندارد مالوینی را اخراج کند.

سازمان منع تسلیحات شیمیایی درخواست مسکو را به برلین ارجاع داد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا