اگر در انتخابات آینده موفق نشویم، به خودمان باخته‌ایم


اگر در انتخابات آینده موفق نشویم، به خودمان باخته‌ایم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر خدای ناکرده در انتخابات آینده موفق نباشیم به خودمان باخته‌ایم چراکه حریف قدرتمندی که اعتماد نو به نقل از برنامه و کارنامه خوبی داشته باشد، وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز شنبه ششم مهرماه در جلسه ماهانه این حزب ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بعد از جنگ مشخص شد که صدام از سوی همه دنیا حمایت می‌شد برای اینکه نظام اسلامی نماند، اما اینگونه نشد.

وی افزود: امروز کدام یک از طرفداران صدام به تجاوز عراق و حمایت از او افتخار می‌کنند؟ الحمدالله امروز نظام جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که ابر قدرت‌ها هم جرأت نمی‌کنند و باورشان رسیده که اگر دستی به سوی جمهوری اسلامی دراز شود، قطع می‌شود.

باهنر یادآور شد: نسلی که انقلاب جنگ و امام را درک نکرده اکنون در رابطه با اربعین و حماسه‌ای که شکل گرفته فعال است و روز به روز این حرکت پر سر و صداتر می‌شود و تاثیر خود را در افکار عمومی جهان دارد افرادی که امکاناتی دارند برای دفاع و حضور در این حماسه دریغ نکنند.

وی گفت: در رابطه با انتخابات پیش رو باید بگویم پاشنه آشیل ما مساله احزاب ما هستند متاسفانه در نبود چند حزب فراگیر ما انرژی و توانمان صرف اختلافات درونی خودمان می‌شود. هدف و چشم انداز ۱۰۰ درصدی است که هیچوقت به آن نمی‌رسیم سعی می‌کنیم علیرغم اختلاف سلیقه‌ها وحدت داشته باشیم.

باهنر عنوان کرد: اگر خدای ناکرده در انتخابات آینده موفق نباشیم به خودمان باخته‌ایم چراکه حریف قدرتمندی که اعتماد نو به نقل از برنامه و کارنامه خوبی داشته باشد، وجود ندارد.

در مراحل نهایی مذاکراتی پیچیده هستیم
هم اکنون بخوانید

وی با بیان اینکه اطمینان بالایی در اصولگرایان ایجاد شده که حتما می‌بریم، گفت: همیشه به خوف و رجا توصیه می‌کنم چرا که همین موضوع که تصور می‌شوداصولگرایان می‌برند باعث افزایش تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده می‌شود و طبق اخباری که داریم دور قبل ۱۳ هزار و این دور تا ۱۵ هزار نفر شرکت خواهند کرد.

باهنر با اشاره به اینکه در گذشته تعداد افراد کمتری برای انتخابات حضور پیدا می‌کردند، گفت: امیدواریم که همه شیفته خدمت باشند

وی گفت: با این شرایط ممکن است افرادی که می‌آیند باعث شود بر نارضایتی‌ها دامن بزنند اگر شعار مجلس تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد باشد برای جامعه اصولگرایی و انقلابی مجلس آتی می‌توان فرصت خوبی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا