شهدا یادگار دوران عزت، شرف و مردانگی هستند

به گزارش ایسنا، سردار علی رزمجو در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: چهل سال است که شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورده اند.

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بوستانی پر از گل و ریحان و درخت و همچنین جوی های پهناور و قله های سر به فلک کشیده پر ثمر است که شهدای گرانقدر آن را در طول هشت سال رقم زدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: شهدا یادگار دوران عزت، شرف، مردانگی همچنین ایستادگی و شور عاشقانه در میادین مختلف و هنگامه طاقت فرسای رویارویی با استکبار جهانی و رژیم بعث عراق هستند.

سردار رزمجو تاکید کرد: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های باورنکردنی در ابعاد مختلف خلق کردند که می توان ساعت ها درباره آن حرف زد و کتاب های بسیاری از آن ها نوشت.

وی تصریح کرد: شهدا حرکتی عزت آفرین را ایجاد کردند که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با همه ی فراز و نشیب هایی که دشمنان انقلاب آن را ایجاد کردند در امواج پر تلاطم توطئه، کشتی انقلاب با سلامت از این امواج عبور می کند و عزتمندانه و مقتدرانه معادلات سیاسی و نظامی قدرت های عالم را بر هم می زند.

این رزمنده و یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دل های عاشق شهیدان مملو از عشق به خدا و ائمه اطهار بود و شهدا و خالص ترین فرزندان این مرز و بوم به پیروی از امام خود با خون پاکشان آرمان های امام و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند.

درخواست‌های مونسان از پژوهشگاه میراث فرهنگی
هم اکنون بخوانید

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر بیان کرد: شهدا با خون خود از انقلاب اسلامی که دارای ویژگی های خیمه گاه امام حسین (ع) در صحرای کربلا است جانانه دفاع کردند و این را به ارمغان آوردند که ای مردم شما هم بعد ما از حریم و سرمایه های انقلاب اسلامی دفاع کنید.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا