نباید به روی دشمن خندید / آمریکا از گفتمان انقلاب می ترسد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محوطه سپاه آستارا برگزار شد، ضمن تسلیت سالگرد شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، دلاوری ها و از جان گذشتگی ها است.

وی با بیان اینکه ملت ما تا پای جان از انقلاب دفاع کرده است و این دفاع همچنان تداوم دارد، ادامه داد: این محافل بهانه ای است برای اینکه با امام راحل و رهبر انقلاب تجدید بیعت داشته باشیم.

حجت السلام و المسلمین حافظ نیا، افزود: جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران هشت سال طول کشید ولی واقعه عاشورا یک نیم روز بود که همین مدت کوتاه ملت ما را بیمه کرد.

امام جمعه آستارا با اشاره به درس های قیام امام حسین (ع)، تصریح کرد: آزادگی، اقتدار، ایثار و روحیه شهادت طلبی از درس های این واقعه مهم است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشورا است، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از شهدای کربلا بود که سبب شد در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام ایستادگی کنیم.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه خونریزی و جنگ بد است، گفت: آنچه که انقلاب ما را زیبا کرده، ایستادگی است.

وی با اشاره به اینکه نباید به روی دشمن خندید، افزود: باید بدانیم که آمریکا از گفتمان انقلاب ما می ترسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از تحریم دکتر ظریف، وزیر امور خارجه ایران سخن گفت و اضافه کرد: باید در عرصه سیاسی هم با منطق صحیح و مقتدارنه رفتار دشمنان را محکوم کنیم.

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری
هم اکنون بخوانید

حجت السلام و المسلمین حافظ نیا با بیان اینکه امروزه آمریکا نقش یزید زمان را ایفا می کند، گفت: آمریکا با آن همه قدرت در مقابل ملت ایران ذلیل است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

دکمه بازگشت به بالا