انتشار چند داستان خارجی برای بچه‌ها

به گزارش ایسنا، کتاب «جودی ملکه می‌شود» نوشته مگان مک‌دونالد با ترجمه محبوبه نجف‌خانی در ۱۶۰ صفحه، با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان توسط نشر افق منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: می‌خواهم برای دختر عمویم، ملکه‌ انگلستان، نامه بنویسم!

قرار است جودی برای درس مطالعات اجتماعی، درخت خانوادگی یا همان شجره‌نامه درست کند. 

او از روی مدارک قدیمی خانوادگی‌شان می‌فهمد که ممکن است با ملکه‌ انگلستان نسبت فامیلی داشته باشد! 

جودی آرام و قرار ندارد تا هر چه زودتر این خبر دست‌اول را به دوست‌هایش بگوید. اما در کلاس، وقتی جسیکا از درخت خانوادگی‌اش می‌گوید، رازهای تازه‌ای برملا می‌شود که جودی را حسابی غافلگیر می‌کند. 

مگان مک‌دونالد (۱۹۵۹) اولین نوشته‌اش را در ۱۰ سالگی و در روزنامه‌ مدرسه‌اش منتشر کرد. او از آن زمان تا امروز بیش از پنجاه کتاب برای کودکان نوشته که ماجراهای آن‌ها را اغلب از خاطرات دوران کودکی‌اش الهام گرفته‌است. وقتی مگان دختربچه بود، مجموعه‌ای از حشرات، پوست زخم‌های خشکیده و کله‌های عروسک داشت! 

کتاب «شاهزاده‌ مِه»، جلد اول «سه‌گانه مه» نوشته کارلوس روییز زفون با ترجمه آرزو احمی در ۱۹۲ صفحه، با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۸ هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: پدر مکس ارور در سال‌های جنگ خانواده‌اش را از شهر دور می‌کند و به یک خانه‌ چوبی قدیمی در کنار ساحل می‌برد. مکس باغی پر از مجسمه‌های عجیب پیدا می‌کند و خواهرهایش گرفتار خواب‌ها و صداهایی ترسناک می‌شوند. از همه نگران‌کننده‌تر شایعاتی درباره‌ مالکان قبلی خانه و ناپدید شدن اسرارآمیز پسرشان است. مکس با کندوکاو در گذشته، با داستان وحشتناک شاهزاده‌ مه مواجه می‌شود؛ سایه‌ای شوم که شب‌هنگام بیرون می‌آید و با اولین مه سحرگاهی ناپدید می‌شود…

جذب توریست‌های همسایه اولویت بازاریابی استان‌ها
هم اکنون بخوانید

«سه‌گانه‌ مِه» مجموعه‌ای است رازآمیز از رمان‌نویس اسپانیایی، کارلوس روییز زفون. این سه داستان پرتعلیق که از ادبیات فانتزی و گوتیک و مانگا تاثیر گرفته‌اند، شروع خوبی برای ورود خوانندگان نوجوان به جهان کتابخوانی‌اند. 

خوانندگان بزرگسال هم می‌توانند با خواندن آن‌ها جادوی اولین کتاب‌های تاثیرگذار زندگی‌شان را از نو تجربه کنند. 

دیگر کتاب منتشرشده در این سه‌گانه، «قصر نیمه‌شب» است که در ۲۸۰ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: بن در شب تولد شانزده‌سالگی‌اش آماده می‌شود تا همراه دوستانش با یتیم‌خانه‌ سنت پاتریک خداحافظی کند. آن‌ها هر هفته در عمارت متروکه‌ای که نامش را قصر نیمه‌شب گذاشته‌اند، همدیگر را می‌بینند. ولی این‌بار در آخرین لحظه سروکله‌ پیرزنی پیدا می‌شود و بن را با شیر، خواهری که هنگام تولد او از هم جدای‌شان کرده بودند، آشنا می‌کند. 

اما خطری در کمین آن‌هاست و برای زنده ماندن باید با مرگ‌بارترین معماها مواجه شود…

کتاب «تماشاگر در سایه»، جلد سوم سه‌گانه «مه» نوشته کارلوس روییز زفون با ترجمه آرزو احمی نیز در ۲۴۸ صفحه، با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۶ هزار تومان توسط نشر افق منتشر شده است. 

نوشته پشت‌جلد کتاب: مرد مرموزی که کارش ساختن اسباب‌بازی است و بین موجوداتی جادویی در عمارتی قدیمی زندگی می‌کند… 

سایه ترسناکی که پشت پرده به تماشا ایستاده و رازی هولناک با خود دارد…

موجود سیاهی که در اعماق جنگل پنهان شده و تا این‌جا جان یک نفر را هم گرفته‌است…

این‌ها عناصر داستانی اسرارآمیزند که اسماعیل را به ایرن چهارده‌ساله وصل می‌کنند، آن هم وقتی که مادر ایرن پیشخدمت اسباب‌بازی‌ساز می‌شود. 

پیش از سفر مرکز اقامتی را رزرو کنید/ اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در مراکز اقامتی دولتی/ هتل‌ها در دی ماه افزایش نرخ نداشتند
هم اکنون بخوانید

همچنین کتاب «ماجراجویی تاریخی» نوشته لیز پیشون با ترجمه آتوسا صالحی در ۲۴۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان توسط همین نشر منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: داشتن دو جفت مامان‌بزرگ و بابابزرگ برای من که خیلی خوب است. مامان و بابای مامانم عاشق هدیه دادن‌اند و یک گردش دسته‌جمعی خانوادگی هم راه می‌اندازند که حسابی تاریخی می‌شود. دلیا هم می‌خواهد با ما بیاید. (چرا؟) من که محلش نمی‌گذارم. 

همچنین کتاب «شن‌سوار» نوشته انجی‌ سیج با ترجمه آرزو احمی در ۳۵۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۹ هزار تومان در نشر افق منتشر شده است. 

«سه‌گانه‌ تادهانتر مون» هفت سال پس از ماجراهای «سیپتیموس هیپ» اتفاق می‌افتد و داستان «آلیس تادهانتر مون»، راه‌یاب جوانی است که با افصونی تازه به قلعه می‌آید. در کتاب «شن‌سوارتاد» راهی صحرای شن‌های سرودخوان می‌شود تا تخم اورم را به قلعه برگرداند؛ سفری که تنها مهارت‌های افصون و راه‌یابی او، بلکه دوستی‌اش را هم می‌آزماید. 

انجی سیج در لندن به دنیا آمد و اکنون در خانه‌ای پانصدساله در غرب لندن زندگی می‌کند. در زیرزمین این خانه تونل‌های مخفی زیادی هست؛ جایی جادویی و پر از افسانه. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا